کد خبر: ۱۱۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶
در نخستین یادواره شهدای بانک‌های استان فارس مطرح شد

سود بانکی 30 درصد، خلاف راه و رسم شهدا

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در مراسم یادواره شهدای بانک‌های استان فارس، سود بانکی 30 درصد را خلاف راه و رسم شهدا و امام زمان (عج) عنوان کرد.
به گزارش شیرازه، سردار حسین کاجی در آیین باشکوه نخستین یادواره شهدای بانک‌های استان فارس که ظهر امروز با حضور خانواده شهدا، مسؤولین و کارکنان بانک‌های استان فارس در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدا یعنی گرامیداشت 2800 شبانه‌روز آتش، خون، گلوله‌باران و تشییع‌جنازه؛ یعنی اکنون‌که دور هم جمع شدیم و باهم یاد خاطره شهدا را گرامی می‌داریم، بیش از 4 هزار و 600 نفر از بهترین جوانان ما در سنگرها و بیابان‌ها ماندند.

وی افزود: یادواره شهدا به معنای 19 عملیات بزرگ، 19 عملیات متوسط و 125 عملیات کوچک علیه بعثی‌های عراق و یادآوری روزهای خدایی است.

این پیشکسوت و راوی 8 سال دفاع مقدس با اشاره به جمله «هر که با آل علی درافتاد ور‌افتاد»، تصریح کرد: ما آل علی هستیم؛ هشام فخری ژنرال بداخلاقی که وقتی وارد ایران شد می‌گفت ایرانی‌ها مجوس هستند و به تمام نوامیس ایرانی‌ها تجاوز کنید، اکنون از دو چشم کور و هر دوپایش از زانو قطع‌ شده است.

کاجی بابیان اینکه یادواره شهدا حرف از امید و آینده است، مطرح کرد: روزی ما در خرمشهر مبارزه می‌کردیم و دشمن بر دیوارهای آن نوشته بود ما آمده‌ایم که بمانیم؛ اما امروز 2 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر با همان خط در دمشق سوریه نوشته است زن و بچه و زندگی شیعه حلال است؛ دشمن از خرمشهر که ما مقاومت کردیم 2 هزار کیلومتر عقب رفت و از اینجا تا بیت‌المقدس 250 کیلومتر است و به خیمه‌های کفر رسیدیم.

وی بابیان اینکه امروز خون شهدای مدافع حرم اثر کرده و ان‌شاءالله وعده امام که فرمود اسرائیل رفتنی است تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: این مهم در گرو وحدت و همدلی مردم است.

این پیشکسوت جهاد و شهادت با اشاره به اینکه جنگ امام زمان طبق روایات در حوزه خلیج‌فارس است، افزود: امروز فاطمیون، زینبیون، حیدریون، فاطمیون و علویون همه در این حوزه متحد شده‌اند و امام زمان (عج) در حال یارگیری است.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در 20 متری مرزهای اسرائیل گفت: در دهه 60 برای راهیان جبهه، در دهه هفتاد برای راهیان شلمچه و چذابه و اروند، در دهه هشتاد برای راهیان کربلا و در دهه 90 در 20 متری اسرائیلی‌ها برای نخبه‌های دانشجو راهیان قدس برگزار می‌کنیم.

کاجی تصریح کرد: شهدا مأموریت خود را خوب انجام دادند، اما ما کجاییم؟؛ یادواره شهدا یعنی اینکه دورهم جمع‌شویم، عهد ببندیم و برای امام زمان مشخص کنیم که چه مأموریتی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیچ روزی مثل روز امام حسین نیست و کربلا قابل‌مقایسه با ایران نیست، مطرح کرد: عزمت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم جای خودش امام قابل‌مقایسه با شهدای کربلا نیستند.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: ببینیم شهدا تا چقدر برای امام و این انقلاب آبرو گذاشتند و مسؤولان در این کشور چقدر آبرو گذاشته‌اند؛ تا زمانی که سود بانکی ما 30 درصد است چگونه می‌خواهیم برای امام زمان نیرو جمع کنیم؟!


منبع: فارس

برچسب ها: بانک ، شهدا ، یادواره
نظرات بینندگان