کد خبر: ۱۱۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶
فرماندار سابق شهرستان بوانات:

بیش از 70 درصد عمر خدمتم به حواشی گذشت/توانستیم در این مدت بهداشت شهرستان را سر و سامان دهیم

فرماندار سابق شهرستان بوانات گفت: در مدت نزدیک به 4 سال خدمتم خدا را شکر توانستیم در بحث بهداشت اقدامات خوبی برداریم.

به گزارش شیرازه،  محمد اسدالهی فرماندار سابق شهرستان بوانات که خود نیز ال شهرستان بوانات بود در دیماه 1394 بعنوان فرماندار شهرستان بوانات معرفی شد و در تاریخ 1 آبان 1396 نیز بعنوان فرماندار شهرستان لامرد معرفی شد و در آن شهرستان مشغول به کار شده است.

اسدالهی در مراسم تودیع  معارفه خود که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در تالار فرهنگیان بوانات برگزار شد زبان به گلایه گشود و از برخی افراد سخن گفت که شاید به زعم وی حواشی و مشکلاتی در دوران خدمتش درست کرده بودند و گفت: متاسفانه 70 درصد از عمر خدمت من به حواشی گذشت و بسیار این حواشی از من انرژی گرفت.

فرماندار سابق بوانات در ادامه به گزارش کار خود در زمینه بهداشت بوانات پرداخت و اظهار داشت: خدا را شاکریم که طی این مدت توانستیم بیمارستان بوانات که پیش از این یک مرکز فوریت های پزشکی بود را ارتقا دهیم و بیمارستان 64 تختخوابی بوانات را افتتاح و راه اندازی کردیم و طی چند روز آینده نیز دومین بیمارستان 10 تختخوابی بوانات در شهر کره ای مرکز بخش سرچهان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در بحث راه ها نیز طی این مدت توانستیم روکش محور بوانات - صفاشهر و محور توجردی در بخش سرچهان را روکش کنیم و همچنین محور خطرناک و پر پیچ و خم سروستان - مزایجان نیز در دستور کار قرار گرفت و در حل اجرا می باشد.

 اسدالهی به ساخت نمازخانه فرمانداری نیز اشاره کرد و گفت: طی سالهای قبل و فرمانداران قبلی هزینه ساخت نمازخانه به حساب فرمانداری می آمد اما آنها توجه نمی کردند و خدا را شاکریم که توانستیم نمازخانه فرمانداری را هم ساخته و تجهیز کردیم همچنین قبر شهید گمنام که طی سالیان به ان بی مهری شده بود را با کمک شهرداری تقریبا تکمیل کردیم و خدا را شکر میکنم که در این مدت خدماتی را به همشهریانم صورت دادیم و خدا نیز راضی باشد.

منبع: حرف رسا

برچسب ها: فرماندار ، بوانات ، حواشی
نظرات بینندگان