کد خبر: ۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰

حمايت از شما را فريضه مي دانيم

ما دانشجويان پيگيري مطالبات شما كه مطالبات به حق مردم شهيد پرور استان فارس است را بر خود فريضه اي مي دانيم كه عدم پيگيري آن عقوبت اخروي را در پي خواهد داشت

تعدادي از تشكل هاي دانشجويي دانشگاه هاي شيراز طي نامه اي سرگشاده به حضرت آيت الله ايماني در اعتراض به سياست هاي گروه انحرافي در استان فارس، مسائلي را مطرح نمودند. شيرازه متن كامل اين نامه را منتشر مي كند:

 

 

باسمه تعالي

نماينده محترم ولي فقيه در استان فارس؛ حضرت آيت الله ايماني (مدظله العالي)

سلام عليكم

فضاي استان فارس اين روزها شاهد گروهي از مديران است كه در لباس عدالتخواهي وارد سيستم مديريت استان شد اما عمق انحراف و وابستگي به جريان انحرافي، حال و روز استان را به شكلي در آورد كه شاهد تضعيف روز افزون آن مي باشيم. حوادث چند روز گذشته استان و تغيير سرپرست استانداري فارس، ما را بر آن داشت تا چند نكته اي را خدمت حضرتعالي عرض نمائيم:

 

1- اين روزها بغض و كينه انقلابي فرزندان معنوي حضرت روح الله متراكم شده است. ديگر نمي توان شاهد نفوذ بيش از پيش جريان انحرافي در سطوح مديريتي استان بويژه استانداري بود.

 

2- عدم تحقق اولويت هاي كاري استان فارس كه ضربه اي مسلم بر مستضعفين اين استان وارد ساخته است، كاسه صبر ما را لبريز ساخته است. استاني كه بنا به دلايل مديريتي، جولانگاه مفسدين اقتصادي شده است، زير قدرت طلبي هاي سياسي برخي مدعيان؛ در حال تضعيف مي باشد.

 

3- پيگيري خطوط مكتب ايراني در استان فارس در تقابل آشكار با اسلام ناب محمدي(ص) است. سومين حرم اهل بيت عليهم السلام، عرصه مانور استانداري بود كه از اصلي ترين نفرات مكتب ايراني در كشور است. ادامه آن روند غلط فرهنگي و سياسي حقيقتا مخل فرهنگ و سياست خدا محور در استان مي باشد.

 

حضرت آيت الله

ما دانشجويان پيگيري مطالبات شما كه مطالبات به حق مردم شهيد پرور استان فارس است را بر خود فريضه اي مي دانيم كه عدم پيگيري آن عقوبت اخروي را در پي خواهد داشت. و ضمن حمايت قاطع از اقدام انقلابي حضرتعالي در مخالفت با تغيير و تحولات استان كه بر مبناي قدرت طلبي و انحراف است، حركت خود را در برقراري تحصني از امروز شنبه 7 خرداد، ساعت 18 در مقابل استانداري فارس اعلام مي داريم.

 

اميدواريم كه همواره ما را با رهنمون هاي خود مورد هدايت قرار دهيد.

 

به اميد ظهور  حضرت صاحب الزمان (عج)

 

 

بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه باهنر شيراز

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز

تشكل وصال دانشگاه آزاد

انتهاي پيام/10

نظرات بینندگان