کد خبر: ۱۱۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
فرمانده سپاه مُهـر در یادواره شهدای دانش آموزی اسیر:

در هر نقطه و مکانی که هستم باید روحیه استقامت و پایداری خود را حفظ کنیم

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: ما باید در هر نقطه و مکانی که هستم باید روحیه استقامت و پایداری خود را حفظ کنیم و ولایت‌پذیر باشیم.

به گزارش شیرازه،  شب گذشته یادواره شهدای دانش‌آموز بخش اسیر با حضور رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جوار قبور مطهر شهدای گمنام اسیر برگزار شد.



سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام در ابتدای حرکت عاشورایی خود ابتدا به یاران خود درس مقاومت در برابر شیاطین آموخت که چگونه بر نفس اماره غلبه کنند و چگونه اعضا و جوارِ خود را تهت سلطه خود قرار دهند.


سرهنگ رضایی خاطرنشان ساختت: منطق شهید که منطق اخلاص و ایستادگی است و اباعبدالله در ابتدا این موارد را به یاران خود آموخت و اگر شهدای کربلا این درس‌ها را از اباعبدالله نیاموخته بودند قطعاً نمی‌توانستند در مقابل 30 هزار نفر لشکر دشمن ایستادگی کنند.


وی افزود: مقدمه و محور ایستادگی در برابر دشمنان دین خدا و دشمنان اسلام این داست که در ابتدا بتوانیم در مقابل شیطان به ایستیم و مقاومت کنیم.


فرمانده سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: شیطان از اولین زنجیری که استفاده می‌کندد زنجیر حوا و هوس است و اگر انسان در دام شیطان افتاد نمی‌تواند در مقابل دشمنان بیرونی مقامت و ایستادگی کند.


این مسئول ادامه داد: گاهی انسان در زنجیر شهرت‌طلبی شیطان قرار می‌گیرد که راه دوم شیطان است و آنگاه نخواهیم توانست از دین و اعتقاداتی که آموخته‌ایم دفاع کنیم.


وی یادآور شد: زنجیر پول‌پرستی و ثروت پرستی یکی دیر از راهکارهای شیطان است و به حدی افراد را محو دنیای کنونی خواهد کرد که هدف اصلی فقط کسب پول و ثروت باشد و در آن زمان نخواهیم توانست از امام خود دفاع کنیم.



رضایی خاطرنشان ساخت: شکم‌پرستی یکی دیگر از اهداف و زنجیرهای شیطان است، یک سری از افراد فقط در حال خوردن هستند و مشخص نیست که حلال و یا حرام است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهر یادآور شد: این زنجیرها باعث شد که حضرت اباعبدالله در روز عاشورا تنها 72 نفر یار داشته باشد و 30 هزار لشکر هرکدام به‌نوعی در این زنجیرهای شیطان افتادند و باعث این حادثه مهم و تاریخی شدند.


وی در ادامه گفت: زمینه قرار گرفتن درراه و صراط مستقیم، زمینه عاقبت‌به‌خیری است که انسان پیروز و سربلند خواهد شد.


سرهنگ رضایی خاطرنشان ساخت: شهید حججی خود را شناخت و خود را از بند شیطان رها ساخت و این‌گونه محبوب دل‌ها شد.


رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: آمریکا و اسرائیل شیطان‌های بزرگی هستند و امروز با ترفندها و ابزارهای مختلفی افکار و اعتقادات جوان ما را می‌گیرند، یکی از ابزارهای دشمن ماهواره و دیگری نرم‌افزارهای فضای مجازی است و با این ابزارها آرام، آرام پوشش حجاب را از فرزندان ما می‌گیرند و توجه افراد را به جسم و دنیای کنون جلب می‌کنند ما باید در هر نقطه و مکانی که هستم باید روحیه استقامت و پایداری خود را حفظ کنیم و ولایت‌پذیر باشیم.


منبع:  عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، فرمانده ، رضایی
نظرات بینندگان