کد خبر: ۱۱۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
مسئول علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

مبارزه با مفاسد اقتصادی فعالیتی جهادی می طلبد

مسئول علم و اقتصاد بسیج دانشجویی فارس گفت: مفاسد اقتصادی از جمله مهمترین پدیده های ضدعدالت است که مبارزه با آن فعالیتی جهادی طلب می کند.
به گزارش شیرازه، مرتضی نوشاد مسئول علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگاران، از معرفی آقای محمدرضا حبیب آگهی و خانم فهیمه سهرابی به‌ عنوان دبیر و جانشنین خواهر مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی استان خبر داد.

مرتضی نوشاد با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در تاریخ 6/8/1381 خطاب به جنبش دانشجویی که در آن بر جستجوی مهمترین مسائل جاری کشور به عنوان ماموریت دانشجوی متعهد و آگاه تاکید دارد، اظهار کرد: در این پیام، عدالت به عنوان سرآغاز فهرست بلند مسائل کشور معرفی شده است که به نظر مقدمه تحقق عدالت، پرسش در مورد پدیده‌های ضدعدالت در جامعه است.

وی افزود: مفاسد اقتصادی از جمله مهمترین پدیده های ضدعدالت است که مبارزه با آن فعالیتی جهادی طلب می کند و از این رو تعدادی از دانشجویان بسیجی استان در پی آن هستند تا در قالب مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی  بسیج دانشجویی فارس در این مسیر گام بردارند.

مسئول علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر اینکه برای نقش آفرینی دانشجویان در مبارزه با مفاسد اقتصادی باید حرکتی نظام‌مند، عقلانی و مبتنی بر مطالعه و پژوهش‌ در جنبش دانشجویی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مرکز دانشجویی حدید بسیج دانشجویی فارس ضمن توجه به باید و نبایدهای حرکت در مسیر مبارزه با فساد از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌دنبال ایفای نقش در مبارزه با مفاسد اقتصادی و نیل به عدالت است.

نوشاد افزود: همزمان با سالروز ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی در موضوع مبارزه با فساد، مرکز دانشجویی حدید نیز که ذیل مدیریت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی فارس فعالیت دارد، دبیران خود را شناخت و آقای محمدرضا حبیب آگهی و خانم فهیمه سهرابی با حکم مسئولیت از سوی اسماعیل قزل سفلی، مسسئول بسیج دانشجویی استان به عنوان دبیر و جانشنین خواهر این مرکز معرفی شدند.

وی اضافه کرد: آقای محمدرضا حبیب آگهی، دانشجوی مهندسی کشاورزی و خانم فهیمه سهرابی، دانشجوی علوم سیاسی و از فعالان و نخبگان فرهنگی دانشگاه شیراز هستند.
نظرات بینندگان