کد خبر: ۱۱۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
در جلسه برنامه ریزی مراسم راهپیمایی 13 آبان مطرح شد؛

13 آبان تجلی مبارزه با استبداد و استکبار ستیزی

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست امام جمعه نی ریز و با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین به منظورهماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی 13 آبان درمحل دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.

به گزارش شیرازه،جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز و با حضورعلی راهوار معاون فرماندار و جمعی از مسئولان به منظورهماهنگی وبرنامه ریزی مراسم راهپیمایی 13 آبان درمحل دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.


علی راهوار در این جلسه بابیان اینکه 13 آبان به لحاظ 3 رویداد مهم وحساس حائز اهمیت است وماهیت این  سه رویداد مبارزه با استبداد واستکبار جهانی است گفت: اولین رویدادی که این مناسبت را شکل داد تبعید حضرت امام به ترکیه درسال 43 بود که پس از اعتراض حضرت امام به لایحه ننگین وذلت بارکاپیتولاسیون و خفت وخواری ناشی از ان که دامنگیر کشورعزیزمان شدبه وقوع پیوست.


وی ادامه داد: دومین رویداد درروزهای اوج‌گیری انقلاب اسلامی شکل گرفت و دههانفر از دانش‌آموزان ودانشجویان  که درمحوطه دانشگاه تهران برای انجام تظاهرات تجمع کرده بودند، هدف تیراندازی مأموران رژیم ستم شاهی قرارگرفته وبه شهادت رسیدند و همچنین سومین رویداد تسخیر لانه جاسوسی بود که به فرموده حضرت امام(ره) انقلاب دوم می باشد.


معاون فرماندار نی ریز تصریح کرد: با توجه به اقدامات اخیری که دولت آمریکا شروع کرده ومی خواهد ایران اسلامی را در سطح جهانی منزوی کند لذا اهمیت این مراسم بیشتر از سالهای قبل است و ضرورت دارد که با شکوه خاصی برگزارشود و همه ادارات ونهادها باید همکاری لازم را در خصوص هرچه بهتر برگزاری مراسم راهپیمایی داشته باشند.


آیت الله سید محمدفقیه امام جمعه نی ریز نیزدر این جلسه گفت: امروز مسئله اصلی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آمریکای جنایتکاراست.

وی افزود: با این شرایطی که بوجود آمده وشاهد نقص برجام وخرابکاری از طرف دشمنان می باشیم وظیفه همه است که کمک دهند ویک مراسم آبرومند وباشکوه داشته باشیم.


امام جمعه نی ریز افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که ضربه بزنیم به دشمنان دین وترس وواهمه ای از کسی نداشته باشیم اگر همه ما کشور را از داخل درست کنیم هیچ قدرتی جرأت جسارت به ایران اسلامی را نخواهد داشت.


شایان ذکر است: ازمصوبات مهم این جلسه برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان از مقابل مسجدحضرت ولیعصر(عج) به سمت گلزار مطهر شهدا ومصلای نمازجمعه می باشد.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، راهپیمایی ، ابان
نظرات بینندگان