کد خبر: ۱۱۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

حکم قصـاص برای مادر شوهر سنگدل فسایی صادر شد

مادر شوهر که با ضربه‌های ساطور عروسش را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه جنایی استان فارس به قصاص محکوم شد. اعضای بدن مقتول به بیماران نیازمند اهدا شده بود.

به گزارش شیرازه،  حکم قصاص مادر شوهر سنگدلی که با ساطور عروسش را در بخش شیبکوه از توابع شهرستان فسا به قتل رسانده بود در شعبه سوم کیفری یک صادر شد.هفتم دی ماه سال گذشته فریادهای گوش خراش یک زن میانسال در یکی از خانه های قدیمی بخش شیبکوه فسا پیچید.

همسایه ها که هراسان از خانه هایشان بیرون دویده بودند، با عفت 60 ساله روبه رو شدند که درخواست کمک میکرد. همسایه ها وقتی وارد خانه این زن شدند با پیکر نیمه جان عروس 23 سالهاش روبه رو شدند که از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود. پیکر نیمه جان عروس به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا منتقل شد؛ اما وی به خاطر شدت خونریزی به کما رفت.

مادر شوهر پس از صحنه سازی برای گمراه کردن پلیس در بازجویی ها به پلیس گفت:« از وقتی پسرم به خدمت سربازی رفت، عروس و نوه سه ساله ام میهمان خانه ما شدند. من و نوه ام به خانه همسایه رفته بودیم اما وقتی برگشتیم با پیکر خونین طاهره روبه رو شدیم. گمان میکنم دزدها به خانه مان حمله کرده اند. »

کشف آلت قتاله در آشپزخانه به دنبال اظهارات زن میانسال، تحقیقات پلیس آغاز شد. وقتی پلیس در بازرسی خانه با یک ساطور در آشپزخانه روبه رو شد که شواهد نشان میداد تازه شسته شده است، شک به این زن بیشتر شد و وی تحت بازجویی قرار گرفت. این زن که ادعا میکرد زن دایی اوست و هیچ اختلافی با وی نداشته، در مسیر تحقیقات بعدی لب به اعتراف گشود و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

این در حالی است که همزمان با افشای این موضوع، برخی رسانه‌ها مدعی شدند، به دلیل این‌که همسر این زن در خدمت سربازی بوده، پدرشوهرش 12 میلیون تومان به زن جوان می‌دهد تا در بانک بگذارد و با سود آن زندگی را سپری کند.

متهم وقتی از موضوع با خبر می‌شود،‌ از عروسش می‌خواهد این پول را بازگرداند، اما با مخالفت زن جوان روبه‌رو می‌شود و او را با ضربه‌های ساطور مجروح می‌کند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که مسئولان بیمارستان، مرگ مغزی زن 23ساله را تائید کردند و با رضایت اولیای دم، اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.با مرگ زن جوان، مادرشوهر 60 ساله به اتهام قتل عمد روانه زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. سرانجام زن میانسال در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت و با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شد. متهم به قتل و وکیل مدافعش هم به دفاع در برابر اتهامات پرداختند. قضات دادگاه پس از این جلسه وارد شور شدند و زن 60 ساله را به قصاص محکوم کردند.

منبع:  فسائی

برچسب ها: فسا ، قتل ، ایران
نظرات بینندگان