کد خبر: ۱۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

برگزاری هفتگی همایش دوچرخه سواری در محلات شیراز

رئیس سازمان اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: از این پس هرهفته در یکی از محلات شیراز همایش دوچرخه سواری جمعه ها برپا خواهد شد.
به گزارش شیرازه سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت:  در برنامه پیاده روی خانوادگی امروز چهارشنبه 10 آبان ماه از ساعت 7 صبح در باغ دلگشای شیراز برپا شد با همکاری هیأت پزشکی ورزشی استان فارس تست غربالگری سلامت به صورت رایگان از شرکت کنندگان گرفته شد. وی افزود: در این برنامه به منظور تشویق شهروندان به ورزش و فعالیت های بدنی  به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی اهدا گردید.

سید عباس آتش زمزم همایش دوچرخه سواری در محلات شیراز را دیگر برنامه ورزشی این هفته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد و افزود: از این پس هرهفته در یکی از محلات شیراز همایش دوچرخه سواری جمعه ها برپا خواهد شد و نخستین همایش دوچرخه سواری جمعه 12 آبان ماه از ساعت 7:30  در شهرک مهدی آباد مقابل خانه محله سالن ورزشی شهید سپاسی آغاز خواهد شد.

وی با دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه های ورزشی گفت: هدف نهایی برگزاری این برنامه ها گسترش فرهنگ سلامتی و ورزش در میان شهروندان شیرازی است و در این رابطه  رویکرد اصلی شهرداری شیراز توجه به ورزش های همگانی است.
 این برنامه ها با همکاری شهرداری مناطق سه و نه شهرداری شیراز برگزار میشود.

نظرات بینندگان