کد خبر: ۱۱۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
لیگ یک فوتبال کشور؛

تقسیم امتیازات در دربی برق و فجرسپاسی

در مهمترین دیدار هفته یازدهم لیگ یک فوتبال کشور دو تیم شیرازی برق جدید و فجرشهیدسپاسی در ورزشگاه حافظیه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در مهمترین دیدار هفته یازدهم لیگ یک فوتبال کشور دو تیم شیرازی برق و فجرشهیدسپاسی از ساعت 14:45 چهارشنبه با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند تا در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات بین دو تیم به پایان برسد.

بنابر این گزارش، در این دیدار فجری ها با ترکیب اولیه پیمان سلمانی، محمد حسینی، جلال عبدی، احسان جودکی، علی مصلی نژاد، محمد زینال خیری، امین شجاعیان، شاهین مجیدی، محمد پاپی، مهدی نظری و مهدی دغاغله وارد میدان مسابقه شدند.

برقی ها نیز با ترکیب مهرداد بشاگردی،  مجید بهروزی، وحید جلالی نیا، پوریا زارع،  پوریا آریاکیا، سعید خردمند، مجید جلالی فر، سیامک کوهنورد، رضا فیروززاده، مجتبی زارعی و رسول بهاروندی وارد میدان شدند.

اولین گل این دیدار در نیمه نخست و توسط سعید خردمند در دقیقه 35 وارد دروازه فجرسپاسی شد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی پوشان پایان یابد.

در نیمه دوم فجری ها بازی را بهتر شروع کردند و با مالکیت توپ سعی در جبران گل خورده داشتند تا در نهایت با گل به خودی وحید بهروزی مدافع برق جدید در دقیقه 83 این دیدار با تساوی به پایان برسد.

نظرات بینندگان