کد خبر: ۱۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
رئیس شورای شهر شیراز خبر داد؛

اسکندرپور با ابلاغ وزارت کشور شهردار شیراز شد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حکم حیدر اسکندرپور شهردار منتخب این شورا به عنوان شهردار شیراز روز چهارشنبه از سوی وزیر کشور امضا و ابلاغ شد.
به گزارش شیرازه، احمد رضا دستغیب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری دولت گفت: حکم حیدر اسکندرپور شهردار منتخب این شورا به عنوان شهردار شیراز روز چهارشنبه از سوی وزیر کشور امضا و ابلاغ شد.

دستغیب افزود: پیش بینی می شود اوایل هفته آینده، معارفه حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار شیراز برگزار شود.

پس از آغاز فعالیت پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز، این نهاد روز بیست و هشتم مرداد 96 از بین پنج گزینه نهایی شورای شهر که متشکل از عبدالحمید معافیان، حیدر اسکندرپور، محمدرضا حسن پور، نادر طیبی و سید احمد موسوی بود عبدالحمید معافیان را با 13 رای به عنوان گزینه پیشنهادی خود به وزارت کشور معرفی کرد.

وزارت کشور پس از بررسی شرایط معافیان، وی را واجد شرایط ندانست و خواستار معرفی فرد دیگری شد که متعاقب آن حیدر اسکندر پور به عنوان دومین گزینه پیشنهادی این شورا به وزارت کشور معرفی شد.

به گزارش شیرازه، حیدر اسکندرپور، دومین گزینه پیشنهادی شورای شهر شیراز برای تصدی شهرداری این کلانشهر بود. از جمله سوابق حیدر اسکندرپور می توان به فرماندار شیراز، مشاور استاندار فارس در دولت اصلاحات، شهردار بوشهر، شهردار کازرون و معاون سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد.
نظرات بینندگان