کد خبر: ۱۱۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
سرپرست پليس آگاهي فارس خبر داد؛

دستگيري موبايل قاپ ها با 25 فقره سرقت در شيراز

سرپرست پليس آگاهي استان از دستگيري سارقان سابقه دار موبايل قاپ و كشف 25 فقره سرقت از آنها در شيراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ محسن سرپرست پليس آگاهي استان فارس، گفت: در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي مبني بر اينكه در خيابان در حين صحبت كردن با گوشي موبايل بودم كه ناگهان يك دستگاه موتور سيكلت دو تركه گوشي موبايل را از دستم قاپيد و متواري شد كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با تقويت كنترل و مراقبت هاي نامحسوس و اقدامات فني بر روي گوشي مسروقه دو نفر از سارقان شناسايي و دريك عمليات ضربتي آن ها را دستگير كردند.

سرهنگ سروقد اظهار كرد: پس از انتقال سارقان به پليس آگاهي و در مواجه با ادله و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 25 فقره موبايل قاپي در شيراز اقرار كردند. 

سرپرست پليس آگاهي استان ادامه داد: سارقان پس از سرقت گوشي، اموال مسروقه را به دو نفر از دوستانشان در يكي از محدوده هاي شهر مي فروختند كه تيمي از پليس آگاهي ضمن هماهنگي با مقام قضايي در يك عمليات موفق پليسي هر دو آنها را در مخفيگاهشان دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: شهروندان بايد حتي الامكان  از عبور و مرور در مكان هاي خلوت به ويژه در ساعات پاياني شب خودداري و در زمان صحبت با موبايل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن موبايل در جيب پشت شلوار خودداري كنند.


نظرات بینندگان