کد خبر: ۱۱۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

یادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» در محله ارجمان اقلید برگزار شد

یادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» با گرامیداشت یاد شهید ذکرالله حیدری و دیگر شهدای محله ارجمان در اقلید برگزار شد.

به گزارش شیرازه، بیادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» با گرامیداشت یاد شهید ذکرالله حیدری و دیگر شهدای محله ارجمان در اقلید برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید ذکرالله حیدری و شهدای این محله به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» اشاره کرد و گفت: آسایش و امنیت امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

مهدی صالحی با بیان اینکه با صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های والای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس باید دین خود به شهدا را ادا کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش آن ها برای تضعیف باورهای ملی و مذهبی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان عنوان داشت: برگزاری چنین آیین هایی بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با شهدا و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای بصیرت و روشنگری است.

به گزارش کلید فارس، خاطره گویی، شعرخوانی، سخنرانی، مداحی، تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آن ها و برپایی نمایشگاه و...ازجمله ویژه برنامه های این یادواره شهدا بوده است.

انتهای پیام/










منبع: کلید فارس
برچسب ها: اقلید ، شهدا ، یادواره
نظرات بینندگان