کد خبر: ۱۱۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
در نماز جمعه شهرستان های فارس مطرح شد؛

مسولان جدید بوانات مردم را با یک چشم نگاه کنند/روز سیزده آبان نمایش اتحاد مردم

ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه این هفته با اشاره به روز 13 آبان، یاد آور شدند که مردم ایران هر ساله با حضور گسترده خود مشتی محکم بر دهان استکبار می زنند.

به گزارش شیرازه، ائمه جمعه شهرستان های فارس در خطبه این هفته با اشاره به روز 13 آبان، یاد آور شدند که مردم ایران هر ساله با حضور گسترده خود مشتی محکم بر دهان استکبار می زنند.


مسولان جدید بوانات مردم را با یک چشم نگاه کنند

 حجت الاسلام عارفی نژاد امام جمعه موقت شهرستان بوانات در خطبه های نماز جمعه با آرزوی موفقیت برای مدیران جدید معرفی شده شهرستان، این تغییرات را مایه امید و بهروزی شهرستان دانست و گفت: طی چند روز گذشته چندین تغییر در مسولان شهرستان چون: فرمانداری، دادگستری و معرفی شهردار جدید بوانات داستیم که این تغییرات را به فال نیک می گیریم و به مسولان هم توصیه داریم که مراقب خناسان باشید و همه مردم را با یک چشم نگاه کنید تا بتوانید در امور خود موفق باشید و خیر دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنید و بدانید که موقعیت خدمت همیشه مهیا نیست و باید روزی بگذارید و بگذرید.

وی در ادامه به فرا رسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی یعنی 13 آبان نیز اشاره کرد و افزود: روز 13 آبان یاداور 3 حادثه مهم در روند انقلاب اسلامی است که یکی از آنها تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که در ان روز دانش آموزان و دانشجویان رهرو امام سفارت و لانه جاسوسی آمریکا در کشور را تسخیر کرده و برای همیشه دست این دشمن دیرینه را از کشور قطع کردند.

امام جمعه موقت بوانات در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از دانش آموزان و عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان، حضور دانش آموزان در 13 آبان را ادامه راه شهدای این روز برشمرد و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان فرمودند شما دانش اموزان با این اراده قوی می توانید آینده روشنی برای کشور رقم بزنید اگر قدر خود را بدانید و این را بدانید که دشمن در این راه برای شما دردسرهای زیادی خواهد داشت.


مردم ایران با حضور گسترده  در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال مشت محکمی به دهان استکبار  خواهند زد

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره یوم الله 13 آبان ومناسبت های مهم وتاریخی این روز گفت:مردم ایران با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال مشت محکمی به دهان استکبار

جهانی خواهند زد وپاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های رئیس جمهور دیوانه آمریکا خواهد داد ,ایشان سپس افزود:سران استکبار جهانی ورژیم غاصب وجعلی اسرائیل با توجه به شکست داعش وگروهک های تکفیری وتروریستی در عراق وسوریه احساس ناامنی می کنند لذا تمام خصومت ودشمنی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین نکته است چرا که اخیراً اعلام کرده اند ساخت موشک توسط ایران با برد بیش از دو هزارکیلومتر ما را نگران کرده است،درست است باید هم نگران باشند، باید بدانند که رژیم صهیونستی نفس های آخر خود را می کشد.

امام جمعه بیضا با اشاره به آغاز حرکت میلیونی مردم از سراسر جهان با مذاهب مختلف جهت شرکت در مراسم وهمایش بزرگ وجهانی اربعین امام حسین «ع» گفت:باید با انجام هماهنگی وبرنامه ریزی های لازم از این همایش به شایستگی استفاده کرد واهداف بزرگ امام حسین«ع» از قیام عاشورا را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

خطیب نماز جمعه بیضا با اشاره به روز دانش آموز به تشریح بیانات مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان پرداخت وگفت:معظم له در این دیدار خطاب به دانش آموزان فرمودند:نسل نوجوان و جوان کنونی را برخوردار از همان امتیازات و ویژگی‌های جوانان نسل انقلاب و دفاع مقدس دانستند و گفتند: بر اساس اطلاعات دقیق، امروز جوانان و نوجوانان ما در بخش‌های مختلف حتی بهتر از جوانان نسل‌های قبل، مسائل را تحلیل، و عمل می‌کنند.

امام جمعه بیضا در پایان با تاکید بر اهمیت حضور گسترده و یکپارچه مردم ایران اسلامی در راهیمایی یوم الله 13 آبان گفت: برهمین حضور احاد واقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضروری است و از همین جایگاه مقدس از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت می کنم.


استاندار از نزدیک وضعیت کربال را دید/ سرمایه گذار هیچ نگرانی برای سرمایه گذاری در خرامه ندارد

 حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: جمعیت حاضر در همایش پیاده روی اربعین از جمعیت زائرین خانه خدا بیشتر است و بزرگترین تجمع مذهبی را تشکیل داده تا زمینه ای برای شناخت امام حسین(ع) به مردم دنیا باشد.

وی افزود: به همین مناسبت در روز پنج شنبه مراسم پیاده روی روز اربعین ساعت 7 صبح از حرم امامزاده اسحاق(ع) خرامه و امامزاده صالح(ع) کربال به طرف امامزاده عقیل(ع) انجام خواهد و یک تجمع بزرگ را تشکیل خواهیم داد.

حجت الاسلام صباحی به 13 آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ما همان فرزندان امام روح اله هستیم که درس مبارزه با استکبار را پای زیارت اربعین خوانده ایم، 13 آبان همان مجلس سینه زنی امام حسین(ع) است و فردا با مشت های گره کرده در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

خطیب جمعه خرامه با اشاره به سفر دیروز استاندار فارس به خرامه ادامه داد: اتفاق خوبی که دیروز افتاد این بود که استاندار از نزدیک وضعیت کربال را دید و حقانیت و محرومیتی که توسط بی عدالتی ها شکل گرفته بود به عالی ترین مقام استان ثابت شد.

وی بیان داشت: نماینده مردم در مجلس هم اعلام کرد که ندادن آب به کربال با وجود حقابه، حق الناس است و این حق الناس هیچ وقت بخشیده نخواهد شد.

حجت الاسلام صباحی به مراسم کلنگ زنی پروژه انتقال آب شرب و صنعت از طریق لوله به شهرستان اشاره کرد و گفت: شریان حیاتی آب که توسط استاندار کلنگ زنی شد خیال ما را از آب شرب و صنعت راحت کرد، زیرکی مسؤولین ما این بود که شروع پروژه از پای منبع آب خرامه بود تا به خاطر فشار های سیاسی، وسط راه تعطیل نشود، باید همه ما کمک کنیم تا این پروژه به پایان برسد.

خطیب جمعه خرامه در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذار هیچ نگرانی برای سرمایه گذاری در خرامه ندارد، جاده های مواصلاتی در حال انجام، زیرساخت های شهرک صنعتی به پایان رسیده، استاندار در بازدید از کارخانه سیمان و جاده نی ریز دستور تسریع در پروژه داده و گفته خودم شخصا پی گیر مطالبات شما هستم.

وی افزود: با وحدتی که شما مردم ایجاد کردید، توسعه و پیشرفت شهرستان رقم خواهد خورد و روزی فرا خواهد رسید که کربال پر از کشت گلخانه ای خواهد شد و مردم این منطقه از طریق کشاورزی مدرن امرار معاش خواهند کرد.

حجت الاسلام صباحی در پایان گفت: رودخانه کر نیاز به لای روبی دارد، بستر رودخانه پر از موانع شده که رهاسازی آب 9 تا 12 روز طول می کشد که به بند حسن آباد برسد، از مدیرکل جهاد کشاورزی تقاضا داریم این مسئله را در اولیت قرار دهد.

روز سیزده آبان نمایش اتحاد مردم در برابر دشمنان و کابوسی برای آمریکا است

 حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و اشتیاق برای پیاده روی و زیارت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: زیارت اربعین مورد سفارش و تاکید زیاد قرار گرفته است به طوری که در روایات این زیارت از نشانه‌های انسان شیعه عنوان شده است.

وی افزود: در کنار این شور و عشق باید درس زینبی بودن را هم بیاموزیم به طوری که حرف حق را در جایی که لازم است بگوییم هر چند تلخ باشد، مشکل امروز جامعه ما این است که بسیاری از گفتن حقایق ابا دارند، شاید برخی افراد از روی نادانی عمل نادرستی را مرتکب می شوند و چه بسا با گفتن ما این عمل اصلاح شود.

امام جمعه صفاشهر ضمن بیان گوشه‌هایی از رنج‌های اهل بیت(ع) در شام و ایام اسارت گفت: سیدالساجدین(ع) و حضرت زینب(س) در شام با وجود سختی‌های زیاد و تبلیغات شدید علیه خاندان پیغمبر، مرعوب آنان نشدند و در مقابل  به افشاگری پرداختند، امروز نیز ما چنین وظیفه ای داریم.

وی با اشاره به یوم الله  سیزده آبان گفت: آمریکا با تبعید امام راحل(ره) و به شهادت رساندن جمعی از دانش‌آموزان در دانشگاه تهران توسط دست نشانده‌های خود، به ملت ما ضربه زد اما در تسخیر لانه جاسوسی این ملت و دانشجویان شجاع و انقلابی بودند که ضربه سنگینی به آمریکا وارد کردند.

حجت الاسلام مهدی نقوی افزود: آمریکایی‌ها بنا داشتند انقلاب را در همان انقلاب از بین ببرند اما پس از تسخیر لانه جاسوسی و کشف توطئه‌ها، انقلاب تضمین شد.

وی اظهار داشت: حضرت امام(ره) با تایید این اقدام دانشجویان از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند، این کلام امام(ره) مسیر ما را تا ابد مشخص کرد و نباید در آن ذره ای تردید داشت که دشمن اصلی ما آمریکا است و همان طور که در بیانات اخیر رهبری شنیدیم نباید در این دشمنی تردید کرد.

خطیب جمعه صفاشهر با اشاره به سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران ابراز داشت: از سال 1332 تا کنون کارنامه آمریکا در کشور ما سیاه و ننگین و سراسر دشمنی کینه و عداوت است، هر گاه دولت‌ها خواستند روی خوشی به آمریکا نشان دهند او از همان فرصت برای دشمنی علیه ملت ما استفاده کرده است و مسئولان یا ملت ما را جنایتکار جنگی یا محور شرارت نامیدند.

وی تصریح کرد: با قاطعیت و از روی مطالعه می‌گویم ابدا امکان اعتماد به آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه صفاشهر به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: در مذارکات هسته‌ای علی‌رغم اینکه رهبری گفتند به آمریکا خوش بین نیستم نتیجه این شد که رییس جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست معرفی کرد.

وی تصریح کرد: لذا در روز سیزده آبان همه مردم با هر تفکر و از قشری باید در صحنه حضور پیدا کنند تا این روز تبدیل به کابوسی برای آمریکا شود و مردم ما باید نشان دهند که با وجود اختلاف نظرها، در برابر دشمن و بیگانه متحد هستند.

حجت الاسلام نقوی در پایان خطبه‌ها با اشاره  به برنامه ریزی انجام شده برای پیاده روی جاماندگان اربعین به سمت امامزاده شهدای صفاشهر، از مردم برای شرکت پر شور در این مراسم دعوت کرد.

مگر سند برجام نوشته نشد چرا حالا  حاضر نیستند بپذیرند

آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز 13 آبان  بیان کرد: یادمان نرود این امام عزیز در مقابل طاغوت زمان ایستاد و برای آزادی مردم ایران سختی هایی را تحمل کرد.

وی افزود: یورش نیروهای شاه به دانش آموزان ما راهپیمایی می کنند و مرگ بر آمریکا می گویند و پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

خطیب جمعه نی ریز با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان پیرو خط امام بیان کرد: این حرکت انقلاب دوم نام گرفت و مستکبران رسوا شدند که در این کشور خیانت می کردند.

وی افزود: مردم که فردا می خواهند راهپیمایی کنند برای این مناسبت ها است و نباید فراموش کنند نسل جوان امروز باید مانند گذشته انقلابی و استکبار ستیز باشد.


آیت الله فقیه در ادامه در خصوص 14 آبان ماه و و روز فرهنگ عمومی گفت: وظیفه همه مردم و مراکز علمی این است که فرهنگ و سطح دانش مردم را بالا ببرند.

وی ادامه داد: در این مسیر نباید دنباله رو بیگانگان باشیم و در جهت استقلال فرهنگی پیشروی کنیم و فرهنگ مبتذل غرب بر ما حاکم نباشد.

امام جمعه نی ریز با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: او می گوید ملت ایران تروریسم است آیا ملت ایران با تمدن غنی  تروریسم هستند.

وی افزود: این مرد نادان و ابله نمی داند ملتی که این همه قدمت دارد می تواند تروریسم باشد، مگر مصدق با آمریکا هم پیمان نشد چرا اورا رها کردند و شاه خائن را برنگردانند این ها قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به برجام خاطر نشان شد: مگر سند برجام نوشته نشد چرا حالا  حاضر نیستند بپذیرند و به آن عمل کنند.

برچسب ها: فارس ، شهرستان ، نماز جمعه
نظرات بینندگان