کد خبر: ۱۱۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
استاندار فارس در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدی شهرستان خرامه:

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به فارس

استاندار فارس گفت: در دیدار انجام شده با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهران مقرر شد مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار از سوی این ستاد به استان اختصاص داده شود.
به گزارش شیرازه، اسماعیل  تبادار در جمع فعالان اقتصادی و تولیدی شهرستان خرامه گفت: این اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر صرف خواهد شد که به شهرستان خرامه نیز در این زمینه باید نگاه ویژه شود.

وی، با اشاره به تصویب لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها هم ادامه داد: در تخصیص این اعتبارات به استان نیز نگاه جدی تری به شهرستان خرامه خواهیم داشت.

استاندار فارس بحث ایجاد اشتغال در استان را به عنوان یک دغدغه و تکلیف بر شمرد و ابراز داشت: این مهم را با جدیت دنبال می کنیم و از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که از سوی دولت تامین می شود برای ایجاد اشتغال استفاده خواهیم کرد.

تبادار بر نقش بالای فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در رونق اقتصادی کشور تاکید کرد وافزود: تمام دستگاه های اجرایی استان موظفند که شرایط را برای بهره مندی دارایی بخش خصوصی و نیز تسهیلات و امکاناتی که دولت برای ایجاد اشتغال تدارک دیده فراهم کنند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم و فعالان اقتصادی شهرستان خرامه هم گفت: تمام مسائل مطرح شده را به دقت و با جدیت دنبال خواهیم کرد و قطعا مسئولان در زمینه رفع این مشکلات با یک عزم جدی اقدام خواهند نمود.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: برخی موارد نیز که در این سفر مطرح شد از جمله بحث ساخت کارخانه های فولاد، آلومینیم و سیمان در این شهرستان را نیز به به طور جدی دنبال خواهیم کرد اما اجرایی و عملیاتی شدن آنها زمان بر بوده و باید در مقطع کنونی به فکر رفع مشکل اشتغال در زمان کوتاه تری باشیم.

تبادار گفت: استان فارس در کنار ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری که دارد با مسائل و مشکلات فراوانی نیز دست به گریبان است که رفع این مشکلات در گرو همت، کوشش و همکاری تمامی فعالان و دست اندرکاران حوزه اقتصادی به ویژه بخش خصوصی است.

وی افزود: قطعا ما با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات و استفاده از تمام راهکارها، در جهت رفع مشکل بیکاری گام بر خواهیم داشت.


نظرات بینندگان