کد خبر: ۱۱۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
خواهر شهید محمدحسین فهمیده:

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نیازمند حرکت در مسیر شهداست+تصاویر

خواهر شهید والامقام محمدحسین فهمیده در یادواره شهدای بسیج دانش آموزی سروستان گفت: باید یادمان بماند که شهید رهرو می خواهد و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نیازمند حرکت در مسیر شهداست

به گزارش شیرازه،  چهاردهمین یادواره ۳۲ شهید بسیج دانش آموزی سروستان در تالار حافظ این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده معزز شهدا، دانش آموزان و دانشجویان  بسیجی و همچنین مسئولین این شهرستان همراه بود، دکتر فهمیده؛ خواهر شهید والامقام محمدحسین فهمیده در سخنانی اظهار داشت: شهدا به آنچه اعتقاد داشتند عمل کردند و اکنون نوبت ماست که پاسداشت ارزش های فرهنگ جهاد و شهادت باشیم.

وی همچنین افزود: باید یادمان بماند که شهید رهرو می خواهد و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نیازمند حرکت در مسیر شهداست.

خواهر شهید فهمیده خطاب به دانش آموزان و دانشجویان سروستانی گفت: تلاش جدی شما در عرصه علم آموزی و جهاد علمی به معنای عمل به وصیت شهداست.

وی در توضیح این مطلب گفت: همانگونه که سال ها پیش مقام معظم رهبری  سه خواسته تهذیب، تحصیل و ورزش از جوانان داشتند، امروز محقق شدن این خواسته معظم له، همان عمل به وصیت شهداء و حرکت در مسیر آنهاست.

دکتر فهمیده در جمع بندی سخنان خویش با تاکید بر اهمیت رعایت اصل ولایتمداری اظهار داشت: شهدا اثبات کردند که بعد از ایمان به خدا و توکل بر او باید اعتقاد عملی بر اصل ولایت مطلقه فقیه داشت و  همواره حول محور ولایت بود.

در ادامه این مراسم که با ذکر مصیبت اهل بیت پیامبر(ص) توسط دکتر قاسم فتحی همراه بود از تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان برتر بسیجی این شهرستان تقدیر شد.


گوشه هایی از این مراسم از نگاه دوربین؛


منبع:  سروستان ما


نظرات بینندگان