کد خبر: ۱۱۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس:

اعزام بیش از 37 هزار زائر اربعین با وسایل نقلیه فارس

سیاهپور گفت: تعداد 37هزار و 269نفر در قالب 943 سفر در بازه زماني يكم تا سيزدهم آبانماه به كربلاي معلي اعزام شده اند.

به گزارش شیرازه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: با توجه به اینکه از تاریخ 15 آبان‌ماه لغایت 25 آبان ناوگان اتوبوس بین شهری کشور برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) اعزام می گردد، لازم است عموم شهروندان برنامه سفر خود را به گونه ای تنظیم نمایند که ضمن در نظر گرفتن عدم تداخل با این ایام، با مشکل مواجه نشوند.

عليرضا سیاهپور ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی با مردم مشتاق به تشرف به کربلاي و عتبات عاليات، گفت: 54هزار زائر استان فارس در قالب 1400 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در سال گذشته جابجا شده اند که بیش از پیش بینی های انجام شده بود اما با تدابیر از قبل اتخاذ شده و هماهنگی های لازم بین تمام ارگانها و تلاش خالصانه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاري پيش بيني هاي لازم جهت افزايش زائرانصورت گرفته است.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس درخصوص آمار زائران اعزامي توسط حمل و نقل جاده اي اين استان براي بزرگداشت اربعين حسيني(ع) تصريح كرد: تعداد 37هزار و 269نفر در قالب 943 سفر در بازه زماني يكم تا سيزدهم آبانماه به كربلاي معلي اعزام شده اند.

سیاهپور با اشاره به اهمیت معنوی و جایگاه کربلا و امام حسین(ع) ، افزود: در این ایام شاهد 2 حماسه هستيم؛ حماسه اول حضور میلیونی زائران اربعین و حماسه دوم ایثار و گذشت و خدمات خالصانه همه عوامل اجرایی در همه دستگاه‌هاي خدمت رسان به زائران اربعین است كه خدمت به زائران ابا عبدالله را توفيق الهي مي دانند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بمنظور اهمیتاعزام وبازگشت بموقع و ایمن زائران اربعین حسيني(ع)، مسافران و زائران با توجه به محدوديت هاي ترافيكي،سفر خود را مديريت كنند و رفاه و امنیت ساير کاربران جاده ای را تأمين كنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان