کد خبر: ۱۱۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
فرماندار سروستان:

بلوار امام علی سروستان نیازمند بهسازی و حذف نقاط حادثه خیز آن می باشد

فرماندار سروستان ضمن اظهار تاسف از حادثه تصادف دانش آموزان دختر سروستانی در بلوار امام علی(ع) این شهرستان بر ضرورت بهسازی این مسیر پر رفت و آمد تاکید کرد.

به گزارش شیرازه، سید علاالدین کراماتی؛ فرماندار سروستان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اظهار تاسف از سانحه تصادف سه دانش آموز دختر سروستانی با اتومبیل سواری که روز شنبه هفته جاری در بلوار امام علی(ع) این شهرستان اتفاق افتاد، گفت: همه تلاش ها در جهت بهبودی هر چه سریع تر این دانش آموزان از طریق بیمارستان های شیراز به کار گرفته شده و اخبار نحوه رسیدگی و همچنین آخرین وضعیت این عزیزان را به صورت روزانه رصد می کنیم و امیدواریم که با لطف خدا، تلاش پزشکان و دعای خیر عموم مردم هرچه سریع تر شاهد بهبودی و سلامتی آنان باشیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا به وضعیت ترافیکی بلوار امام علی رسیدگی نمی شود تا  مردم در طول هفته شاهد حوادث گوناگون رانندگی نباشند، گفت: بررسی وضعیت بلوار امام علی و چگونگی ایمن سازی و همچنین بهسازی پیاده رو های دو طرف این بلوار از یک سو و از سوی دیگر نصب سرعت گیر و تابلوهای علائم رانندگی و در کل رفع نقاط حادثه ساز آن، از جمله مواردی است که طی جلسه این هفته شورای ترافیک شهرستان به صورت ویژه مطرح و پیگیری خواهیم کرد که دیگر شاهد بروز این گونه حوادث تلخ نباشیم.


فرماندار سروستان در واکنش به این سوال که ارزیابی شما از عملکرد ادارات و ارگانهایی که در این حادثه سهمی داشته اند چیست؟ تاکید کرد: این بلوار سال ها پیش ساخته شده و دلایل فنی آن به شهرداری و شورای شهر باز می گردد اما اینکه چرا تاکنون هیچ اقدامی در خصوص پیاده رو های این مسیر صورت نگرفته باید پیگیری شود.


نماینده عالی دولت در سروستان در خصوص مدیریت ورود و خروج دانش آموزان از مدرسه اظهار داشت: در مورد این مساله منتظر پاسخ مسئولین آموزش و پرورش و همچنین مدیریت دبیرستان هستیم و بر این باوریم که باید نظم و قانون در همه جا اجرا شود و همه مقید به انجام قانون باشند.


رئیس شورای تامین شهرستان سروستان در خصوص حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان های مختلف شهر در طول روز تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی سروستان علیرغم کمبود امکانات و نیرو تلاش خود را انجام می دهد اما قبول داریم که مدیریت ترافیک و ایجاد نظم در عبور و مرور وسایط نقلیه باید در سراسر خیابان های اصلی و فرعی موجود باشد هرچند که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیازمند فرهنگ سازی است و این مساله از مدرسه آغاز می شود.


فرماندار سروستان در پایان این گفتگو ضمن آرزوی سلامتی برای دو دانش آموز سانحه دیده سروستانی تاکید کرد: پیگیری های ما تا بهبودی کامل این دو عزیز از طریق استانداری و دانشگاه علم پزشکی ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کاهش و حذف نقاط حادثه خیز در معابر عمومی سروستان دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان