کد خبر: ۱۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

دستغیب استعفا داد/ معاون فرماندار شیراز: استعفای رئیس شورای شیراز به فرمانداری نرسیده است

استعفای احمد رضا دستغیب در حالی شب گذشته مطرح شد که عصر دیروز در جلسه علنی شورای شهر هیچگونه بحثی در این راستا مطرح نبود.
به گزارش شیرازه، دستغیب طی نامه ای که در کانال های خبری منتشر شده خطاب به فرماندار شيراز نوشته است:

احتراما باستحضار  می رساند اینجانب از ریاست شورای شهر شیراز استعفا میدهم; متمنی است دستور فرمایید اقدامات لازم معمول گردد, بدیهی است کماکان به عنوان نماینده مردم از حقوق مردم دفاع خواهم نمود.

طی این نامه دستغیب از مسئولیت ریاست شورای شهر شیراز استعفا داده است.

گرچه تاکنون از علت این اقدام عجولانه دستغیب خبری منتشر نشده و پیگیری‌های خبرنگار ما نیز با در بسته روبه‌رو شده اما خبرها حاکی از آن است که استعفای رئیس شورای شهر باید از سوی اعضای شورا پذیرفته شود که این امر هنوز محقق نشده است.

این در حالی است که معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز گفت: نامه استعفای رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تا این لحظه به فرمانداری نرسیده است.

ابراهیم صبوری، نائب رئیس شورای شهر شیراز در گفت‌وگویی علت استعفای دستغیب را بحث‌های به وجود آمده در شورای شهر عنوان کرده و گفته شورای شهر شیراز هنوز جلسه‌ای در خصوص این موضوع نداشته و مورد بررسی قرار نگرفته است.

نوذر امامی نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به اینکه در آستانه معرفی شهردار شیراز قرار داریم و شورا و شهرداری برای خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها نیازمند همدلی و آرامش هستند، بنابراین اعضای شورا موافق این استعفا نخواهند بود.

این اتفاق در حالی روی داده که بعد از ظهر امروز مراسم معارفه شهردار جدید شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز استعفا داد


برچسب ها: شورای شهر ، استعفا ، رئیس
نظرات بینندگان