کد خبر: ۱۱۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

مس رفسنجان-برق جدید/ تقابل تیم‌های نارنجی‌پوش در رفسنجان

از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نارنجی‌پوش برق جدید شیراز و مس رفسنجان رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند.
به گزارش شیرازه جدال دو تیم برق جدید شیراز و مس رفسنجان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت 14 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه 16 آبان به میزبانی رفسنجانی‌ها و در ورزشگاه شهدای مس برگزار می‌شود.

نارنجی‌پوشان شیرازی که حالا به یک چهره مدعی تبدیل شده‌اند، با وجود اینکه نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کنند با عملکرد بسیار خوب تا به اینجای کار در رده سوم جدول و بالاتر از بسیاری از تیم‌های متمول  قرار دارند.

شیرازی‌ها در هفته گذشته اگرچه بازی خوبی را مقابل تیم همشهری خود به نمایش گذاشتند اما در پایان با نتیجه تساوی متوقف شدند تا شهرآورد کاکوهای شیرازی با تقسیم امتیازها به پایان برسد.

برقی‌ها امسال با برخورداری از بازیکنان جوان و جویای نام تنها با دریافت 5 گل از 11 بازی گذشته خود از بهترین خط دفاعی لیگ برخوردارند و این مهم کار را برای سایر تیم‌ها در رویارویی با این تیم جوان مشکل کرده است.

شاگردان مهابادی با 10 گلی که در لیگ به ثمر رسانده‌اند در فاز هجومی نیز عملکرد خوبی داشته و امید است دربازی‌های آینده با به ثمر رساندن گل‌های بیشتر آمار این تیم را از لحاظ گل‌زده نیز ارتقا بخشند.

این تیم در حال حاضر با 6 برد، 3 تساوی و 2 باخت و کسب 21 امتیاز رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارد.

در آن‌سو اما تیم مس رفسنجان از 5 بازی گذشته خود تنها 2 پیروزی کسب کرده و 2 بازی نیز برابر حریفان متوقف شده است. این تیم در دیدارهای خانگی تنها یک بار با شکست روبه‌رو شده و این امر کار را برای تیم شیرازی دشوارتر می‌کند.

نارنجی‌پوشان رفسنجانی از مجموع 10 دیدار گذشته خود، 3 پیروزی، 5 تساوی و 2 شکست را به‌دست آورده و با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر تیم هم‌استانی خود گل‌گهر سیرجان در رده یازدهم جدول جای دارند.

این تیم تا بدین جای کار در مصاف با رقبا 8 بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده‌اند در حالی که 8 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده‌اند. تیم مس در صورت پیروزی در این دیدار و عدم نتیجه‌گیری سایر حریفان می‌تواند تا رده هفتم جدول خود را بالا بکشد و برقی‌ها نیز با کسب 3 امتیاز این بازی و در صورت ناکامی تیم نساجی می‌توانند رده دوم جدول را تصاحب کنند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان