کد خبر: ۱۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:

«زکات دانایی»، جهاد علمی دانشجویان شیراز برای دانش آموزان بی‌بضاعت شهر

مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اجرای طرح «زکات دانایی» با همکاری مجموعه‌های حمایتی در سطح شهر شیراز خبر داد.
«زکات دانایی»، جهاد علمی دانشجویان شیراز برای دانش آموزان بی‌بضاعت شهربه گزارش شیرازه، مرتضی نوشاد در جمع مسئولان علمی دانشگاه‌های سطح شیراز با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام دانشجویان در طرح «زکات دانایی»، اظهار کرد: در این طرح، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سطح شیراز با تدریس دروس مورد نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت به تقویت بنیه علمی آنها می‌پردازند.

وی افزود: تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان در مناطق آموزشی کم برخوردار، کمک به رشد و تعالی دانش آموزان دهک‌های پایین جامعه و تزریق روح امید و تقویت انگیزه‌های علمی از جمله مهمترین اهدافی بود که نوشاد برای اجرای طرح «زکات دانایی» معرفی کرد.

مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به حدیث حضرت امیرالمومنین (ع) که در آن زکات دانش به نشرش معرفی شده است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح «زکات دانایی» در شیراز ضمن کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت، در بسترسازی برای نقش‌آفرینی اجتماعی دانشجویان بسیار موثر است.

نوشاد ضمن دعوت از دانشجویان دانشگاه‌های سطح شیراز برای شرکت در این حرکت علمی خداپسندانه، کانون‌های علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سطح شیراز را پذیرای داوطلبان اعلام کرد و گفت: داوطلبان همچنین می‌توانند با ارسال پیامکی مشخصات خود به شماره 09373302945 آمادگی خود برای مشارکت در طرح «زکات دانایی» را اعلام فرمایند.

وی اظهار کرد: بخشی از دانش آموزان هدف این طرح که در مقطع نهم تا یازدهم می‌باشند، شناسایی شده و این فرآیند و تلاش برای شناسایی تعداد بیشتری از دانش آموزان بی‌بضاعت همچنان ادامه دارد.

مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از استقبال خوب دانشجویان مقاطع مختلف برای شرکت در طرح «زکات دانایی» در دوران کوتاهی از اعلام فراخوان این طرح خبر داد و تصریح کرد: استقبال دانشجویان از این طرح بیانگر روح نوع‌دوستی و علاقه این قشر برای خدمت به  جامعه است و بی‌شک ایران اسلامی به داشتن چنین جوانانی به خود می‌بالد.
برچسب ها: نوشاد ، اقتصاد ، مقاومتی
نظرات بینندگان