کد خبر: ۱۱۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

هفت برم آخرین منزلگاه دختر جوان شیرازی

خاک سرد هفت برم شیراز به آخرین منزلگاه دختر جوان شیرازی تبدیل شد.

به گزارش شیرازه، مرد میانسالی با مراجعه به پلیس اعلام می‌کند که جسد دختر جوانی را در منطقه‌ی هفت برم شیراز دفن کرده است.

براساس گزارش پلیس فرد یاد شده که بسیار مضطرب و پریشان‌حال بوده، با سرزنش خود که چرا زودتر به پلیس اطلاع نداده است، مدعی می‌شود که در حین مسافرکشی، دختر جوانی را حوالی پارک خلدبرین سوار می‌کند اما پس از لحظاتی در ماشین او فوت می‌کند.

این راننده در ادعای خود به پلیس می‌گوید که در مواجهه با جسد بی‌جان دختر و در حالیکه نگران مواجهه با قانون و درگیری با مشکلات قانونی را داشته است، جسد را از شهر خارج و در منطقه‌ی هفت برم شیراز دفن کرده است.

او که صاحب یک خودروی مسافرکشی شخصی بوده است، مدعی می‌شود با پای خود و برای اقرار در برابر قانون به پلیس مراجعه کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در این خصوص گفت: متاسفانه بارها شاهد وقوع جرائمی هستیم که به دلیل سوارشدن زنان و دختران در خوروهای مسافری شخصی به وقوع پیوسته است.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: اگر ادعاهای راننده مسافرکش شخصی در خصوص مرگ دختر جوان صحت داشته باشد، وظیفه اخلاقی راننده یک خودروی مسافربر دارار مجوز حکم می‌کند که مسافر را به مراکز پزشکی برساند.

او با تاکید بر اینکه بدون تردید ترس از قانون صرفا شامل خطاکاران خواهد بود و فرد بی‌گناه نه تنها تخت پیگرد پلیس قرارنخواهد گرفت بلکه درجای خود از چنین افرادی قدردانی می‌شود، گفت: شاید در صورت انتقال یک بیمار یا فردی که به هر دلیل دچار ایست قلبی یا هر مشکل جسمی شده باشد، امکان نجات جان او وجود داشته باشد.

محمدی گفت: افراد وظیفه‌شناسی که متخلف نیستند در مواجهه با چنین صحنه‌هایی نباید بی‌رحمانه‌ترین روش‌هایی برخورد را به‌کار گیرند؛ مانند آنچه در مورد فرد مورد اشاره دیده شده و به دلیل اشتباه خود جنازه‌ای را سربه نیست کرده و تلاش کند همه سرنخ‌های پلیسی را منحرف کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از تمام شهروندان درخواست کرد که در خصوص استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی وسواس به خرج داده و ضمن آگاه سازی فرزندان کودک و نوجوان خود، از وسایل نقلیه‌ی فاقد شناسه و شخصی برای جابه‌جایی خودداری کنند.

برچسب ها: شیراز ، دختر جوان ، هفت برم
نظرات بینندگان