کد خبر: ۱۱۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
فرماندار اقلید:

لزوم ایجاد سیستم تهویه برای تونل اباصالح المهدی (عج) اقلید و رفع معایب موجود

فرماندار اقلید در بازدید مدیر کل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی از تونل ابا صالح المهدی (عج) بر لزوم مساعدت مسؤولان کشوری و استانی در راستای رفع معایب تونل اباصالح المهدی این شهرستان و ایجاد سیستم تهویه در این تونل تأکید کرد.

به گزارش شیرازه،  صالح مشتاقی لار در بازدید مدیر کل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی از تونل اباصالح المهدی (عج) اقلید که با همراهی دکتر افضلی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و رئیس نظارت ساخت و توسعه ادراره کل راه و شهرسازی فارس صورت اظهارداشت : تنها راه ارتباطی شهر اقلید با روستاها و همچنین گذرگاه  حمل و نقل استان های همجوار از طریق تونل اباصالح المهدی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: سالانه در ایام بهار و تابستان  و فصل کشاورزی حجم تردد از این محور بسیار زیاد است و این امر لزوم رفع معایب این تونل را بیش از پیش ضروری می سازد.

مشتاقی لار گفت : همه ساله در ایام اربعین حسینی زائران زیادی از شهرستان اقلید به سمت خوزستان و کربلا تردد کرده و با حجم انبوه خودروها، فضای تونل در ساعات ترافیک نامطلوب بوده و علاوه بر آلودگی هوا امکان وقوع حادثه نیز بسیار است.

وی تاکید کرد: باتوجه به مسائل عنوان شده، ایجاد سیستم تهویه برای این تونل امری لازم و ضروری است که نیاز به مساعدت مسؤولان کشوری و استانی دارد.

همچنین، دکتر سیدحسین افضلی، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار داشت : رفع مشکلات جاده ای اقلید یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

وی عنوان داشت: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر اقلید به سمت روستاها و نیز محورهای مواصلاتی دیگر لازم است تدبیری در راستای اصلاح جاده ها و نقاط حادثه خیز آن صورت گرفته و  اقدامات توسعه عمرانی شهرستان از اولویت های کاری مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی باشد.

به گزارش کلید فارس، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی قول مساعد پیگیری رفع مشکل سیستم تهویه تونل ابا صالح المهدی (عج) را از طریق وزارت خانه صادر کرد.

منبع: کلید فارس

برچسب ها: اقلید ، فارس ، تو نل
نظرات بینندگان