کد خبر: ۱۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

روستای کلسیان و کی زرین فیروز اباد نیازمند توجه مسئولین

روستای کی زین و کلسیان یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد که نیاز به توجه بیشتر مسئولین در بخش جاده ای دارد.

به گزارش شیرازه،  روستای کی زین یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد می باشد که در نزدیکی روستای گردشگری آتشکده قرار دارد.

روستای گردشگری آتشکده به دلیل وجود کاخ اردشیر بابکان یکی از مناطق دیدنی و آثار باستانی مهم شهرستان فیروزآباد به شمار می آید.


مسیر این روستا به دلیل نزدیکی به محور اصلی پارس جنوبی  (شیراز فیروزآباد جم و عسلویه) دارای تردد زیاد خودرو می باشد و هر ساله در ایام عید نوروز و دیگر تعطیلات سال تعداد زیادی گردشگر برای بازدید از کاخ اردشیر بابکان و نمایشگاه های سنتی موجود در اطراف کاخ که در جهت اقتصاد مقاومتی نیز می باشد را به خود جذب می کند و با توجه به مسئله خشک سالی های اخیر در این شهرستان جذب گردشگر و توریست یکی از راههای درآمدی مردم این روستاها به شمار می آید.



اما به واسطه تردد بیش از حد خودرو های سبک و سنگین در این مسیر، جاده این روستاها در برخی قسمت ها خراب شده و از استاندارد مناسبی برخوردار نیست.


یکی از اهالی روستای کی زرین در گفتگو با فیروزنا گفت: از مسئولین تقاضا دارم با خودرو شخصی خودشان از مسیر روستای کلسیان و کی ذرین یکبار رفت و آمد کنند و ببینند که آیا این جاده قابل تردد است.


وی افزود: جاده های خاکی خیلی بهتر از این آسفالت است از مسئولین شهرستان خواهشمندیم این مسیر را که محل عبور و مرور اهالی چند روستا است را آسفالت کنند، نه اینکه لکه گیری کنند زیرا لکه گیری ها خود مسبب خراب تر شدن و دست انداز های بیشتر در این مسیر می شود.







منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان