کد خبر: ۱۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

اعلام زمان و مسیر پیاده روی اربعین در سروستان

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سروستان، ساعت ۸ صبح فردا از میدان صاحب الزمان(عج) آغاز و تا حرم مطهر امامزاده سید علی ابن اسحاق(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین مجید زارع پور؛ مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اعلام کرد:  مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سروستان، ساعت ۸ صبح فردا از میدان صاحب الزمان(عج) آغاز و تا حرم مطهر امامزاده سید علی ابن اسحاق(ع) ادامه خواهد داشت.


وی در ادامه این مطلب افزود: این برنامه برای چهارمین سال متوالی و در راستای پاسداشت فداکاری سرور آزادگان جهان؛ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در واقعه جانسوز عاشورا سال ۶۱ هجری است که در این شهرستان برگزار می شود و با استقبال بسیار خوب مردم دلباخته اهل بیت پیامبر(ص) این دیار همراه می باشد.


برپایی ۴ ایستگاه صلواتی در طول این مسیر ۶ کیلومتری و همچنین حضور پلیس راهور در راستای تامین امنیت زائرین پیاده در محور سروستان- شیراز و همچنین قرائت زیارت اربعین و عزاداری در حرم مطهر امامزاده سید علی ابن اسحاق(ع) از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم می باشد.

حجت الاسلام زارع پور در پایان این گفتگو تاکید کرد: این برنامه فرصتی دوباره برای کسانی است که از فیض حضور در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلی و زیارت امام حسین(ع) جا مانده اند.

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

برچسب ها: سروستان ، صلواتی ، فارس
نظرات بینندگان