کد خبر: ۱۱۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
رئیس پلیس راهور استان فارس:

تمهیدات ترافیکی روز اربعین حسینی در شیراز اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان فارس تمهیدات ترافیکی روز اربعین حسینی در کلان شهر شیراز را اعلام کرد و گفت: تمهیدات ترافیکی در چند خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی و حضرت سید علاء‌الدین حسین (ع) اجرا می‌شود.
تمهیدات ترافیکی روز اربعین حسینی در شیراز اعلام شدبه گزارش شیرازه، سرهنگ مصطفی عباسی اظهارداشت: به منظور تسهیل در امر آمد و شد شهروندان و عزادارن اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین حسینی، تمهیدات ترافیکی در چند خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) و حضرت سید علاءالدین حسین (ع) اجرا می‌شود.

وی گفت: در مسیرهای میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی،‌ تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت  سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سید علاءالدین حسین (ع)، تقاطع دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر تمهیدات ترافیکی اعمال می‌شود. 

رئیس پلیس راهور استان فارس از شهروندان در خواست کرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده‌های ترافیکی مشخص شده در این روز خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ عباسی همچنین به رانندگان توصیه کرد که از توقف در مسیرهای مشخص شده خودداری و با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز و خطرات ترافیکی مراقب تردد عابرین پیاده باشند.

رعایت سرعت مطمئنه و توجه لازم و کافی به جلو در این روز از دیگر توصیه‌های رئیس پلیس راهور استان به رانندگان بود و وی از رانندگان درخواست کرد  از عبور با وسائل نقلیه از بین دستجات عزاداری و سوار کردن اشخاص روی رکاب و قسمت‌های بیرونی وسایل نقلیه خودداری کنند.

وی از مسئولان هئیت‌ها نیز درخواست کرد به منظور تسهیل در آمد و شد وسائل نقلیه، نصب داربست و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی به گونه‌ای انجام شود که مشکلی برای سطح سواره‌رو و پیاده‌رو و دیگر مشکلات ترافیکی برای عابرین عزادار و وسایل نقلیه فراهم نشود. 

نظرات بینندگان