کد خبر: ۱۱۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

حضور دو نماینده استان فارسی در رقابت های جهانی سوارکاری

رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره هیات سوارکاری استان فارس گفت: سلمان زارع قشلاقی و پیمان دانشمندی دو سوارکار فارسی از شهرستان های ارسنجان و مرودشت به مسابقات جهانی راه یافتند.
به گزارش شیرازه، به نقل از هیات سوارکاری استان فارس رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره این هیات گفت: سلمان زارع قشلاقی و پیمان دانشمندی دو سوارکار فارسی از شهرستان های ارسنجان و مرودشت به مسابقات جهانی راه یافتند.

مجتبی فرهادیانفرد با بیان این مطلب افزود: این دو ورزشکار با همت و تلاش خود و حضور در مسابقات استانی و کشوری این رشته زیبا و باستانی و کسب مقام های قهرمانی توانستند به مسابقات هنرهای رزمی سواره جهانی که در تاریخ های ٢الی٤آذرماه در استان یزد با شرکت سوارکاران ١٢کشورجهان برگزار می شود راه یابند.

فرهادیانفرد افزود: برابر اعلام رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری کشور حضور در اردوی ده روزه وشرکت در تمرین های فشرده را از الزامات ورود در این رویداد جهانی می باشد.

وی گفت: این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری و زیر نظر فدراسیون سوار کاری کشور برگزار میگردد و دو تیم الف. و ب نمایندگان کشورمان در این رقابتها حضور خواهند داشت.

برچسب ها: ورزشی ، شیرازه ، اخبار
نظرات بینندگان