کد خبر: ۱۱۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
مدير عامل شركت شهرک‌های صنعتي فارس خبر داد:

از سرمایه‌گذاران راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد حمایت می‌شود/ 35واحد تولیدی راكد در سال جاری به چرخه توليد بازگشتند

فتوحی تلاش براي راه اندازي واحد هاي راكد را از مصاديق مهم تحقق اقتصاد مقاومتي اعلام كرد و گفت: اين كار علاوه بر به حركت مجدد چرخ توليد ايجاد اشتغال را در برخواهد داشت.

به گزارش شیرازه، احد فتوحي، مديرعامل شركتاز سرمایه‌گذاران راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد حمایت می‌شود/ 35واحد تولیدی راكد در سال جاری به چرخه توليد بازگشتند شهرك هاي صنعتي فارس در بازديد از كارخانه توليد رزين‌هاي شيميايي در شهرك صنعتي آب باريك با قدرداني از تلاش هاي سرمايه گذار اين طرح كه پس از 8سال تعطيلي اين واحد صنعتي با خريداري سهام آن، موفق به راه اندازي مجدد شده است، گفت: يكي از برنامه هاي مهم دولت در اجراي طرح رونق توليد راه اندازي مجدد واحدهاي راكد است و در اين زمينه تسهيلات مناسبي نيز اعطا شده است.

وي با بيان اينكه از ابتداي امسال تاكنون 35واحد صنعتي راكد در شهرك ها و نواحي صنعتي فارس مجددا راه‌اندازي و به چرخه توليد بازگشته است، گفت: شركت شهرك هاي صنعتي فارس نيز از افراد و سرمايه‌گذاراني كه در اين زمينه تلاش مي كنند حمايت هاي لازم را انجام مي دهد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در ادامه با اشاره به راه‌اندازي مجموعه صنعتي توليد رزين در شهرك صنعتي آب باريك شيراز گفت: با راه اندازي اين مجموعه صنعتي در فاز اول براي 30نفر اشتغال ايجاد شده و ظرفيت توليد 7هزار تن انواع رزين فراهم شده كه اين ظرفيت تا دو برابر در طرح هاي توسعه قابل افزايش است.

فتوحي با بیان اینکه تولیدکنندگان با مدیریت کارآمد می توانند هزینه های تولید را کاهش داده و کیفیت را ارتقا دهد، افزود: محصول با کیفیت مشتری باعث رونق تولید می شود كه در اين مجموعه صنعتي اين موضوع تحقق يافته است.

وي در ادامه با بيان اينكه سرمايه گذار اين طرح به پشتوانه تخصص و تجربه موثر خود در بخش توليد و صنعت موفق به راه اندازي اين طرح شده است،تصریح کرد: فرهنگ تولید باید برای مردم و تولید کنندگان به عنوان عواملی درون زا نهادینه شود که برای رونق تولید و اشتغالزایی نباید تنها به دولت و دریافت تسهیلات بانکی به عنوان عواملی برون زا متکی بود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان