کد خبر: ۱۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مراسم تکریم و معارفه‌ی رئیس دانشگاه با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش شیرازه، مراسم تکریم و معارفه‌ی رئیس دانشگاه با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شنبه 20 آبان در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دکتر ایمانیه را مایه دلگرمی تمام دانشگاهیان دانست.

حجت‌الاسلام حمید مقامی با بیان اینکه ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عضو هیئت علمی حضور خواهد داشت، لزوم استفاده از ظرفیت‌های این نیروی توانمند را متذکر شد.

مقامی حضور علی بهادر به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه روند رو به رشد خود را حفظ کند.

رییس هیئت مدیره‌ی مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این مراسم گفت: اگر فعالیت خیرین نبودند، بسیاری از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها فعال نبود،‌ حضور خیرین در عرصه‌ی کار نتیجه میلیاردها هزینه شدن در امر بهداشت و درمان است.

محمود تابنده افزود: اگرچه این کار توسط مجمع خیرین تامین سلامت و نیکوکاران انجام شد اما اگر همراهی و همدلی مسئولان استان به‌ویژه رئیس دانشگاه نبود این اتفاق‌ها انجام نمی‌شد.

تابنده با اشاره به احداث بیمارستان‌های بزرگی نظیر پیوند، مادر و کودک، امیر و توسط خیرین و نیک‌اندیشان، گفت: درست است که افرادی علاقه‌مند پیگیر انجام چنین اقداماتی بودند اما حمایت مسئولان استان تاثیرگذار بوده است.

در این مراسم با قدردانی از دکتر محمدهادی ایمانیه برای مدیریت 12 ساله بر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر علی بهادر به‌عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان