کد خبر: ۱۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

اعلام آمادگی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در شیراز/ شیراز را با توسعه صنایع پاک زیبا نگه می‌داریم

مدیر عامل شرکت دی اچ پی کره جنوبی گفت: بازار ایران بسیار پر ریسک می‌باشد که رفتار و قوانین بانکی یکی از این عوامل مهم ریسک پذیر کردن سرمایه گذاری در ایران است.
اعلام آمادگی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در شیراز/ می خواهیم شیراز را با توسعه صنایع پاک، زیبا نگه داریمبه گزارش شیرازه، جمعی از متخصصان حوزه انرژی کشور کره جنوبی با رئیس، نائب رئیس و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز دیدار و در زمینه سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو و تجدیدپذیر گفت و گو کردند. سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز در این دیدار گفت: شیراز شهری تاریخی و کمتر صنعتی است که پاک ترین هوای کشور را دارد.

وی ادامه داد: هوای پاک و سابقه تاریخی شیراز باعث شده که در سیاست ها به سمت صنایع پاک حرکت کنیم.

دستغیب با بیان اینکه انرژی های پاک و تجدید پذیر ضرورتهای امروز کشور است، ادامه داد: شیراز در زمینه های بازیافت و انرژی های تجدید پذیر در کشور پیشتاز است.

وی خاطر نشان کرد: تولید انرژی در ایران تضمینی است و از تولید کنندگان به صورت تضمینی انرژی برق خریداری می شود که سودآوری خوبی برای بخش خصوصی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: می خواهیم شیراز را ضمن توسعه صنایع پاک، زیبا نگه داریم.

وی توجه به حفظ محیط زیست را از سیاست های اصلی شورای پنجم برشمرد و گفت: سرمایه گذاران خارجی می توانند از طریق مشارکت های بیع متقابل یا BOT با ضمانت بانک های ایرانی فرصت های خوبی را در استان فارس و شهر شیراز ایجاد کنند.

رفتارهای بانکی بازار ایران را ریسک‌پذیر کرده است
همچنین مدیر عامل شرکت دی اچ پی کره جنوبی در سخنانی با تشریح توانمندیهای این کشور در حوزه فناوری انرژی های پاک و تجدید پذیر گفت: دنیا از سیاست توسعه مراکز تولید انرژی پاک استقبال کرده و بسیاری از کشورها به فعالان در این عرصه امتیازات خاصی می دهند تا سرمایه گذاران خارجی را جذب کنند.

وی با بیان اینکه بر جام تأثیر زیادی در انتقال فناوری و سرمایه از کره جنوبی به ایران داشت، خاطر نشان کرد: بازار ایران بسیار پر ریسک است که رفتار و قوانین بانکی یکی از این عوامل مهم ریسک پذیر کردن سرمایه گذاری در ایران است.

در این مراسم آقایان « ابراهیم صبوری » نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و « سینا بنی زمانی» رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری به تشریح سیاست های تشویقی دولت ایران و شورای شهر شیراز در زمینه توسعه فناوریهای تولید انرژی های پاک پرداختند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان