کد خبر: ۱۱۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

کنگره شهدای دانش آموز مدرسه عفاف رحمت آباد زرقان برگزار شد

باتوجه به برگزاری کنگره شهدای دانش آموزی بامحوریت شهید فهمیده در سراسرکشور،کنگره شهدای دانش آموزی منطقه زرقان ،به میزبانی دبیرستان دخترانه حجاب وعفاف روستای رحمت آباد زرقان،در حسینه قمر بنی هاشم این روستا برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  باتوجه به برگزاری کنگره شهدای دانش آموزی بامحوریت شهید فهمیده در سراسرکشور،کنگره شهدای دانش آموزی منطقه زرقان ،به میزبانی دبیرستان دخترانه حجاب وعفاف روستای رحمت آباد زرقان،در حسینه قمر بنی هاشم این روستا و با همکاری بسیج دانش آموزی،سپاه پاسداران،پایگاههای مقاومت بسیج و آموزش وپرورش این شهر و با حضور  سرگرد پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرمانده بسیج دانش آموزی زرقان ،مسئول حوزه علمیه مرودشت،معاونت پرورشی ،کارشناس شاهد وایثارگران آموزش وپرورش زرقان برگزار شد.


در این مراسم از خانواده های محترم شهدای دانش آموزی و دیگر خانواده های معظم شهدا،مسئولان منطقه زرقان و مردم روستای رحمت آباد،مدیران ودانش آموزان دخترانه این روستا دعوت به عمل آمد و محل برگزاری کنگره در این روستا مزین به تمثال مقدس شهدا،ابزارهای جنگی ،بنرها،پارچه های مربوط به ایام اربعین حسینی بود.


حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی مسئول حوزه علمیه مرودشت در این مراسم گفت :ما 36000 دانش آموز شهید داریم که با هدف  و آگاهی راه خودرا انتخاب کردند و هیچکدام به اجبار به میدان جنگ نرفتند و خداوند فوز عظیم راشامل حال آنها کرد و شما باید دراین مسیر قدم بردارید زیرا جنگیدن در جبهه کنونی دشوارتر است.


وی ادامه داد : اکنون عطر وبوی شهادت در کشور پیچیده و نباید غافل بود و مقام معظم رهبری به شما خوش بین است تا با رعایت اخلاقیات و خواندن درس جامعه را بسازید.


شایان ذکر است ، پخش کلیپ،عزاداری و سینه زنی و اجرای سرود دانش آموزان دختر دبیرستان حجاب و عفاف،در زمینه شهدای مدافع حرم نیز بخشی از برنامه های این کنگره بود .


در پایان مراسم با تقدیر وتشکر از مهمانان وتقدیم هدایا به خانواده های محترم شهدا پایان یافت.







منبع: زرقان ما 
برچسب ها: زرقان ، مدرسه ، کنگره
نظرات بینندگان