کد خبر: ۱۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

سلامتی کامل زائران مستقر در موکب احمدبن موسی در پی زمین‌لرزه عراق

در پی وقوع زمین لرزه ۷.۲ ریشتری در عراق، تمامی زائران حاضر در موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلا در سلامت کامل به سر می‌برند.
به گزارش شیرازه، در پی وقسلامتی کامل زائران مستقر در موکب احمدبن موسی (ع) در پی زمین‌لرزه عراقوع زلزله شامگاه یکشنبه به مرکزیت سلیمانیه عراق به بزرگی ۷.۲ دهم در مقیاس ریشتر و همچنین اعلام اینکه این زمین‌لرزه در شهر مقدس کربلا نیز بوده است، تمامی زائران حاضر در موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلا در سلامت کامل به سر می‌برند و جای نگرانی نیست.

میلاد امیری نژاد مسؤول روابط عمومی موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی گفت: با توجه به اعلام نگرانی از سوی برخی خانواده‌های زوار مستقر در موکب احمدبن موسی در کربلای معی، بر اساس آخرین اخبار ارسال‌شده از همکاران موکب مستقر در کربلای معلا که دقایقی قبل دریافت شد به لطف خدا و عنایت اهل‌بیت (ع) تمامی زوار مستقر در موکب در سلامت کامل هستند و الحمدالله اتفاق خاصی صورت نگرفته است.
لازم به ذکر است کانون زمین‌لرزه شامگاه یکشنبه در عراق استان سلیمانیه بوده که در پی آن چند استان ایران ازجمله فارس و شهر شیراز نیز لرزش خفیفی داشت که خسارتی نداشته است.
منبع:خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان