کد خبر: ۱۱۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

جدال نارنجی پوشان شیرازی برای صدرنشینی در لیگ یک فوتبال کشور

از هفته سیزدهم سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز در یک دیدار حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان صدر نشین می رود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته سیزدهم سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز فردا سه شنبه 96/8/23 در یک دیدار حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان صدر نشین می رود. این دیدار از ساعت 14:30 با میزبانی شیرازی ها در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، برقی های شیراز تا پایان هفته دوازدهم با 7 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست و کسب 24 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی رقابت ها جای گرفته اند و با کسب سه امتیاز این دیدار امید بسیار زیادی به صدر نشینی خواهند داشت.

در آنسوی میدان، زردپوشان نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت ها قرار دارند که با اختلاف 5 امتیاز نسبت به شیرازی ها در صدر جدول تکیه زده اند. آنها نیز قصد دارند با کسب این 3 امتیاز فاصله را با رقبا بیشتر کنند.

در هفته دوازدهم این رقابت ها نارنجی پوشان برق جدید شیراز دست به کار بزرگی زده و با کسب پیروزی در خانه مس رفسنجان به مکان دوم جدول صعود کردند، نفتی های مسجد سلیمان نیز با کسب پیروزی 2 بر 1 برابر مس کرمان فاصله 5 امتیازی با رقبا اینجاد کرده اند.

این بازی بیست و سوم آبان 96 ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود و سه امتیاز برای هر 2 تیم در ادامه صدرنشینی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
 
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان