کد خبر: ۱۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

پیکر مطهر شهید دفاع مقدس در زرقان تشییع و تدفین می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان گفت :پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی از مناطق عملیاتی تفحص شده، در زرقان تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش شیرازه، سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:پیکرهای مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی از مناطق عملیاتی تفحص شده اند، در استان فارس تشییع و خاکسپاری می شوند که در روز بیست و ششم آبان ماه پیکر مطهر یک شهید در زرقان تشییع و تدفین خواهد شد.


سرگرد پاسدار مجید علی پور ادامه داد :۲ تن از شهدای تازه تفحص شده(مظفر کریم‌زاده باقرآبادی و عباس دانایی‌پور) از شهیدان نیروی انتظامی هستند که ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در ستاد فرماندهی انتظامی فارس واقع در خیابان سمیه تشییع می‌شوند.



وی افزود : پیکرهای مطهر شهید مهدی کاظمی و مظفر کریم زاده به ترتیب در زادگاهشان بخش زرقان و شهرستان فسا آرام خواهند گرفت که با حضور اقشار مختلف بخش زرقان و روستاهای اطراف تشییع و تدفین خواهد شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در پایان ادامه داد: یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات شهدا است، زیرا شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم.


زمان دقیق مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید متعاقبا به آگاهی ملت شهید پرور رسانده خواهد شد.

منبع: زرقان ما

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج ، سپاه
نظرات بینندگان