کد خبر: ۱۱۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶
رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز خبرداد؛

کشف محموله بزرگ مواد مخدر تریاک در عملیات تعقیب و گریز

رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز از کشف محموله بزرگ مواد مخدر تریاک در عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان خبرداد.

به گزارش شیرازه،   حجت‌الاسلام مهدوی رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز از کشف محموله 197 کیلوگرمی مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان خبرداد.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه عنوان داشت: مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز در مبادی ورودی این شهرستان 197 کیلوگرم مواد مخدر را از یک خودرو 405 کشف و ضبط نمایند.


وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز با کنترل نامحسوس محورهای ورودی شهرستان و در گردنه لای‌رز به یک خودرو پژو 405  مشکوک می شوند.

 رئیس دادگستری نی ریز ادامه داد: این خودرو سواری به جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برای دیگر خودروهای عبوری تا پایین گردنه لای‌رز تحت نظر قرار می گیرد.


وی خاطر نشان شد: این خودرو پس روبرو شدن به فرمان ایست، به آن توجهی نکرده و مسیر خودرو را ادامه می دهد تا اینکه پس از اخطارهای ایست در نهایت در حوالی شهرک صنعتی نی ریز لاستیک های این خودرو مورد هدف گلوله قرار میگیرد و پس از منحرف شدن از مسیر متوقف می شود.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه اظهار داشت: راننده این خودرو که از اهالی استان های شرقی کشور بودف دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از خودرو 405 مقدار 197 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط می شود.


رئیس دادگستری نی ریز در پایان گفت: این متهم که قصد انتقال این محموله از استانهای شرقی به مرکز کشور را داشت، جهت تکمیل تحقیقات تخویل مراجع قضایی شهرستان شد.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: دادگستری ، مخدر ، نی ریز
نظرات بینندگان