کد خبر: ۱۱۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

برگزاری ششمین همایش بین المللی جراحی های کم تهاجمی در شیراز

ششمین کنگره آسیایی اندومتریوز و ششمین همایش بین المللی جراحی های کم تهاجمی یکم تا سوم آذرماه به صورت همزمان در هتل بزرگ شیراز برگزار میشود.
به گزارش شیرازه، ششمین کنگره آسیایی اندومتریوز و ششمین همایش بین المللی جراحی های کم تهاجمی یکم تا سوم آذرماه به صورت همزمان در هتل بزرگ شیراز برگزار میشود.

مسئول مركز تحقيقات جراحيهاي كمتهاجمي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با بيان اين مطلب گفت:50 استاد برجسته رشتههاي جراحي زنان و زايمان، كولوركتال، اطفال، عمومي و چاقي از كشورهاي چين، ژاپن، انگلستان، كره جنوبي، ايتاليا، بلژيك، فرانسه و آلمان در اين گردهمايي ها شركت ميكنند.
زهرا محمدي افزود: دانشمندان و پزشكان ايراني و خارجي در اين كنگره ها به بررسي جديدترين روشهاي جراحي روده بزرگ، چاقي، عمومي، اطفال و زنان و زايمان ميپردازند تا زمينه ارتقاي سطح بهبود بيماران با ارائه راهكارهاي جديد همراه با كمترين عارضه ها را فراهم كنند.
اين مسئول دانشگاه علوم پزشكي شيراز يادآور شد: بيش از 120 مقاله از بين موارد ارسالي به دبيرخانه تاييد و در مجله مربوطه چاپ ميشود.
محمدي گفت: باتوجه به حضور پزشكان ايراني و خارجي در اين گردهماييها 60 استاد برجسته از داخل و 50 استاد از كشورهاي ديگر به ارائه سخنراني در خصوص جراحيهاي كمتهاجمي در رشتههاي مختلف و موارد مشابه ميپردازند.

نظرات بینندگان