کد خبر: ۱۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
شهردار شیراز تأکید کرد:

حفظ و احیای باغ‌های قصر دشت مهم‌ترین رویکرد شهرداری شیراز

شهردار شیراز حفظ و احیای باغ‌های کهن قصر دشت شیراز را یکی از رویکردهای مهم شهرداری شیراز در منطقه یک این کلان‌شهر اعلام کرد.
به گزارش شیراز، شهردار شیراز در بازدید از شهرداری منطقه یک که با بررسی مسائل و مشکلات شهروندان شیرازی همراه بود، اظهار داشت: شهرداری منطقه یک به دلیل موقعیت ویژه‌ای که دارد، در تمام حوزه‌های کاری الگوی دیگر مناطق تلقی می‌شود.

اسکندر پور تصریح کرد: معتقدیم شهرداری منطقه یک باید در تصمیم‌گیری‌های مهم شهری پیشگام باشد و درروند فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی، تدابیر ویژه در نظر بگیرد؛ با توجه به اینکه یک‌سوم باغات قصر دشت در محدوده این منطقه قرار دارد، مهم‌ترین رویکرد در این راه نیز باید حفظ و احیای باغات قصر دشت باشد.

شهردار شیراز بابیان اینکه آنجا که پای حق‌وحقوق مردم در میان باشد، از هیچ خطای مدیریتی عبور نمی‌کنم و هیچ‌گونه دوستی و رفاقت را در تصمیم جدی خود دخیل نخواهم کرد، افزود: اراده من این است که با فرصت دادن به جوانان متخصص، متعهد و سالم، مدیرانی کارآمد و پاسخگو تربیت کنم.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: زمین‌لرزه‌هایی که گاه‌وبیگاه آرامش هم‌وطنانمان را می‌لرزاند، دغدغه ایمنی شهر و استحکام بنا را بیش‌ازپیش برای ما که مسئولیت پذیرفته‌ایم، پررنگ‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: قلبمان داغدار استان‌های زلزله‌زده است و برای همه هم‌وطنان عزیزمان در این مناطق، از خداوند بزرگ صبوری می‌خواهیم.

دکتر مقیمی، رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز نیز در این بازدید با اشاره به عدم وجود مدیریت واحد شهری به‌عنوان مهم‌ترین مشکل امروز کلان‌شهرها عنوان کرد: شورا و شهرداری باید به سمت تحقق مدیریت واحد شهری گام بردارند و تلاش شهرداری باید معطوف به کسب درآمد باشد اما باید مراقب بود که این تلاش منجر به فشار به شهروندان نشود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان