کد خبر: ۱۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
عضو شورای شهر کوار:

امروز کرمانشاه و فردا کوار!

عضو شورای شهر کوار نسبت به وضعیت پرداخت وام مسکن روستایی در شهرستان کوار واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه،سعید منوچهری عضو شورای شهر کوار با نوشتن یادداشتی، نسبت به وضعیت پرداخت وام مسکن روستایی در شهرستان کوار واکنش نشان داد.


متن یادداشت:

آری... روزی شاید خدا ناکرده خانه مردم ما هم بلرزد آن روز دوربینها بسیارند و امدادگر هم... اما امروز برای همین وام مقاوم سازی که خود دولت مکرر و مکرر و مکرر فرموده است ضامنش زنجیره ای باشد تا آن روستایی بی کس و یار بی ضامن هم بتواند خانه اش را مقاوم کند تا بلکه در زلزله فرزندش نمیرد ... نه دوربینی است نه گوش شنوایی و نه امدادگری که علاج واقعه قبل از وقوع کند ...‌


امروز کرمانشاه و فردای کوار...‌.


چند رییس بانک دارند به اقتصاد ما، به آینده ساختمان های غیر فنی در حال ساخت و بدتر از همه به دشت مختصر و بی زمین کوار ضربه میزنند و به روستایی وام نمی‌دهند و روستایی میرود از سر اجبار در خارج طرح هادی و در زمین های کشاورزی بی بدیل ساختمان غیر فنی میسازد و بودجه وام ما برگشت میخورد و نصیب شهرستانها و استانهایی مثل اصفهان میشود که سال گذشته ۴ برابر حقش وام ۴ درصد گرفت و همچنان شغل های منتسب با صنعت ساختمان مثل کوره، کارگر، مصالح فروش، بنا، آهن فروش، مغازه دار و... بیکارتر می شوند.


فقط و فقط به خاطر اینکه رییس بانک پشت میزش نشسته و در فکر آینده که به مافوقش گوید من رییس موفقی بودم... حالا هرکه مُرد، مُرد و هر که در رفت در رفت.... آخر یکی نیست به اینها بگوید نادانسته دارید با آینده کوار چه میکنید.


فک مان افتاد بس که گفتیم .......

منبع:  بهارکوار

برچسب ها: کوار ، کرمانشا ، زلزله
نظرات بینندگان