کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰

نجات رئيس‌جمهور از چنگال منحرفان هدف تحصن حزب‌الله فارس است

دانشيار دانشگاه شيراز در جمع متحصنان استانداري فارس گفت: هدف تحصن حزب‌الله فارس نجات دكتر احمدي نژاد از دستان منحرفان، نفوذي سازمان‌هاي بيگانه و سیا و فراماسونري است.

دكتر محمد جواد سلمان پور شب گذشته در جمع صدها نفري از امت حزب الله سومين حرم اهل بيت(ع) و جنبش دانشجويي فارس در جلوي استانداري فارس كه در حمايت از آيت الله ايماني، امام جمعه شيراز و نماينده ولي فقيه فارس و تحريم جريان انحرافي و نفوذ ايادي آن در فارس گرد آمده بودند، اظهار داشت: امروز متحصنان جمع شده‌اند تا نجات دكتر احمدي نژاد را از دستان منحرفين و خار و خاشاك‌ها و نفوذي های سازمان های بيگانه و سیاو  فراماسونري رقم زنند.


 وي تصريح كرد: ما اعتقاد داريم اين افراد به دنبال اين هستند كه احمدي نژاد را كه سرمايه انقلاب است، مستقيماً در تيررس امت ولايتمدار قرار دهند و بلايي كه بر سر بني صدر آمد را، بر سر وي آورند و او را با خواري از كشور خارج سازند.
 
اين دانشيار دانشگاه شيراز با تحليل سه موضع درباره رئيس جمهور ارزشي بيان داشت: متحر، حب الشيء و یعمی و یصم و نفوذ دستگاه‌هاي جاسوسي بيگانه و فراماسونر از طريق سلايق و تمايلات ديني و شخصي و القائات سوء به وي، سه ديدگاه درباره‌ نفوذ جريان انحرافي و به ويژه ليدر انحرافي بر شخص رئيس جمهور است.

سلمان پور با اشاره به تمسخر ليدر انحرافي از به كار بردن واژه سحر توسط علماء بيان داشت: اگر بزرگان، اسم سحر را آورده‌اند به اين دليل است كه در به كار بردن واژه‌هاي ديگر به ریاست دولت تخفيف داده‌اند.

وي با اشاره به كساني كه با جان و دل در اختيار گفتمان انقلابي و اصولگرا بودند و در فتنه 88، با تاكيد بر اصول در دولت بودند، افزود: چطور امروز رئيس جمهور اين افراد را خود دور مي كند، مگر دكتر احمدي نژاد بر حفظ اصول تاكيد نمي كرد، مگر وي در مناظره‌ها از سرمايه داران زالو صفت اطراف برخي خواص انقلاب نام نمي برد، پس چطور امروز همين سرمايه برها محرم اسرار وي شده‌اند، چطور است بسياري از بزرگان و علماي اسلام و برادر، باجناق و داماد وي طرد شدند.

 مسئول بسيج اساتيد دانشگاه شيراز با تاكيد بر سه حالت ديوانگي، سحر و سفاهت و ناداني بيان كرد: واژه سحر، تخفیفی است كه بزرگان به اين حالت ايشان نسبت داده‌اند، چرا كه بزرگان و علماء معتقدند ليدر جريان انحرافي كوچكتر از آن است كه بتواند رئيس جمهور را سحر کند.

 سلمان پور با اشاره به نفوذ جريان فراماسونري بيان كرد: متوجه شديم كه يك شبكه بزرگ جاسوسي توسط وزارت اطلاعات كه با برنامه ريزي گسترده از يك سال و نيم پيش به دنبال آن بودند، متلاشي مي شود و سئوال اين است كه چطور يك ماه قبل از متلاشي اين شبكه گسترده درصدد فشل وزارت اطلاعات بوديد و به راستي چه كساني دنبال فشل كردن وزارت اطلاعات بودند.

وي در ادامه با تاکید بر اينكه فتنه‌ها ناشي از دو مقوله غرور و بدعت است، خاطرنشان كرد: احمدي نژاد موفقيت‌هاي بسياري را در دولت، شامل حال كشور كرد و وزنه بين المللي ايران را بالا برد، گفتمان امام (ره) را در سطح ملل ارائه داد و باعث انسجام داخلي شد، اما متاسفانه جريان انحرافي از همين روش به دنبال ايجاد بستر فتنه است.

دانشيار دانشگاه شيراز با اشاره به اينكه در دو سه قرن اخير تمامي بدعت‌هايي كه در دين ايجاد شده است، توسط همين فراماسونرها بوده است، گفت: امروز مي بينيم كه تمامي فتنه‌هاي صهيونيزم و فراماسونرها از قلم و زبان ليدر انحرافي دولت خارج مي شود.

 اين استاد بسيجي در دانشگاه شيراز ادامه داد: ما معتقديم كه صهيونيزم درصدد خورد كردن احمدي نژاد است تا ديگر نتواند جلوي صهيونيزم قد علم كند و در اين راه مي خواهد او را مانند بني صدر رسوای حزب الله کند و شعار «مرگ بر احمدي نژاد» را از زبان امت ولايت مدار ساطع كند.

وي با تاکید بر اينكه فراماسونرها درصدد هستند تا اين نقشه را به دست ليدر جريان انحرافي اجرا كنند، گفت: ليدر انحرافي در اين راه رئيس جمهور را از افراد متدين، علما و مراجع و اصولگرا دور مي کند و وي را به سلطنت طلب‌ها، خارج نشين‌ها و ... نزديك مي كند.

سلمان پور تاكيد داشت: ليدر انحرافي قصد دارد احمدي نژاد را در مقابل ولايت فقيه و علماء قرار دهد و همان راهي را كه بني صدر، موسوي و ... دنبال مي كردند، بر سر راه احمدي نژاد قرار دهد.

وي تاكيد كرد: مردم به خاطر يارانه‌ها دين خود را نمي فروشند و ولايت فقيه را با حلقه خار و خاشاك احمدي نژاد مبادله نمي کنند.

اين استاد بسيجي گفت: ليدر آمريكا در فشار اقتصادي و هجمه‌هاي فرهنگي به ايران، امثال اميراحمدي‌ها هستند كه متاسفانه با ليدر انحرافي مراودات زيادي دارد.

سلمان پور با بيان اينكه اينها با القاي اين مباني به رئيس جمهور هستند كه «شما سرباز امام زمان (عج) هستيد و بدون شما اين خدمات و گفتمان اصيل ادامه پيدا نمي كند»، عنوان كرد: ليدر انحرافي با اين القائات درصدد تصاحب كرسي‌هاي مجلس نهم و رياست جمهوري يازدهم هستند تا با جذب آراي مردمي، بتوانند اهداف فراماسونر خود را پياده كنند.
 
مسئول كانون بسيج اساتيد دانشگاه شيراز با بيان اينكه جريان انحرافي به زعم خود در تلاش است تا با طرح مكتب ايراني، عدم برخورد با معضل حجاب، دوستي با سرمايه داران با نفوذ و عوام فريب، مهار نيروهاي ارزشي و با بصيرت و با تغيير فرمانداران راي مردم را جلب كنند، گفت: اين مسير نادرست هرگز به مقصد نمي رسد چرا كه معتقديم عاقبت اين مسير نيز مانند افراد قبلي است.

سلمان پور بيان كرد: سلطنت طلبان، سرمايه برها و افراد بي حجاب و ... مي دانند كه ليدر انحرافي و جريان وابسته چون چوب دو سر نجاست مي باشند كه فقط در فكر عوام فريبي و رسيدن به مقاصد شوم خود هستند، اين افراد هرگز مناظره هاي دكتر احمدي نژاد را در دفاع از اصول فراموش نمي كنند و باور نمي دارند كه اين اصول تغيير كند.

وي در ادامه با اشاره به تعويض سرپرستي استانداري گفت: اينها درصددند تا با مهار نيروي ارزشي، گفتمان اصولگرايي را در انتخابات به گفتمان راي گرا تبديل کنند و با هر حركتي ناپسندي به نتيجه برسند.

دانشيار دانشگاه شيراز با تاکید بر اينكه اين تحليلي غلط است كه بعضي فكر كنند با پول يارانه ها مي توانند مردم را در مقابل ولايت فقيه قرار دهند، عنوان كرد: مصدق، بنی صدر، هاشمي، موسوي و خاتمي هم همين اشتباه را انجام دادند كه ملت آنها را حذف و ناكام كردند.

سلمان پور گفت: اين ظلم بسيار بزرگي است كه ليدر جريان انحرافي در صدد است تا احمدي نژاد را روبروي ملت و ولايت قرار دهد.

وي خطاب به رئيس جمهور بيان داشت: ‌آقاي دكتر، ليدر جريان انحرافي چه اصراري دارد كه علما، حزب الله و مردم مستضعف عليه شما حرف بزنند و چرا مسائل را به اين سمت هدايت مي كند.

مسئول كانون بسيج اساتيد دانشگاه شيراز با اشاره به اينكه ليدر جريان انحرافي در پاسخ به سوالي در استخر تهران مبني بر اينكه كدام يك از شما رئيس يكديگر هستند؟ بيان داشته است: ‌«من و احمدي نژاد يك روح در دو بدن هستيم و جدايي ما منجر به خونريزي خواهد شد»، عنوان كرد:‌ جناب ليدر انحرافي! شما مانند يك انگل و پيچك به دور يك درخت چسبيده اید و این علف هرز باعث شده است كه گلهايی مانند آيت‌الله مصباح، حجت الاسلام مصلحي و... از اطراف رئيس جمهور دور شوند.

وي با اشاره به اميد ليدر جريان انحرافي در وقايع فتنه 88 بيان كرد: مطمئن باشيم ما با خونمان، در مسير ولايت ايستاده ايم و اگر قرار باشد شما و رئيس جمهور مقابل ولايت بايستيد،‌ در برابر هر دوي شما مي ايستيم.

سلمان پور با اشاره به مسائل استان فارس گفت: چطور جوان جوياي نامي را به عنوان سكان دار استان مشخص مي كنيد كه بلافاصله ملعبه شياطين شده و از طرفي شعار شخم زني عليه مسجد ضرار و اصلاح طلبان را سر می دهد و از طرفي ديگر به وسيله اصلاح طلبان و ناكاماني كه در انتخابات تاييد صلاحيت نشدند، اصولگرايان واقعي را شخم زني می نمايد.

وي خطاب به رئيس جمهور بيان كرد: چطور يك جوان ناپخته را انتخاب مي كنيد كه به دليل غرور، از استقبال رئيس مجلس خودداري مي كند؛ مگر رهبر معظم انقلاب، بر اتحاد سه قوه تاكيد نكرده اند، اما ناپختگي اين فرد باعث انشقاق بين قوا مي شود.

اين دانشيار دانشگاه شيراز تصريح كرد: از طرفي فردي را اجير مي کند تا عليه سرمايه بري و سرمايه خواري حرف بزند و از طرفي نيز در پس پرده با سرمايه برهاي كلان،‌ رفاقت مي كند و دلجويي مي کند.
 
وي خطاب به دولت با تاکید بر سخنان ليدر جريان انحرافي مبني بر اينكه مردم كسي را نمي خواهند كه اجازه حرف زدن به آنها ندهند، بيان داشت: ما جوان مغروري كه اجازه حرف زدن به مردم را نمي دهد، نمي خواهیم، ما انقلاب كرديم تا بتوانيم حرف‌هايمان را بزنيم.
 
بنا براين گزارش، تحصن دانشجويان و امت حزب الله شيراز در مقابل استانداري شب گذشته برگزار شد.
 
 «شهر مقدس ما جاي منافقين نيست»، «مرگ بر گروه انحرافي»، «سوم حرم اهل بيت، پاك زهر انحراف»، «جريان انحرافي ننگت باد، ننگت باد»، شعارهاي صدها تن از دانشجويان ولايي و امت حزب الله در جلوي استانداري در حمايت قاطع از نماينده رهبر معظم انقلاب و اعلام برائت از نفوذ جريان انحرافي در بدنه مديريتي فارس و كشور بوده است./
انتهاي پيام/ 85
نظرات بینندگان