کد خبر: ۱۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

انتقال بازی های خانگی فجرشهید سپاسی به ورزشگاه شهید دستغیب

طبق اعلام مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی با موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازی های خانگی این باشگاه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه طبق اعلام مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی با موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازی های خانگی این باشگاه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

فلاح در مورد آخرین وضعیت محل برگزاری بازی‌های تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهر شیراز گفت: خدا را شکر طی تلاش‌ها و همکاری‌ها و وفاق و همدلی‌هایی که در استان فارس بین دستگاه‌های متولی ورزش، سازمان ورزش و جوانان استان فارس و هیأت فوتبال استان و شهر شیراز و به‌ خصوص تلاش‌های شبانه‌روزی هنرپیشه، رئیس هیأت فوتبال که بعد از چندین ماه و مکاتبات مکرر و پیگیری‌های شبانه‌رو موفق شدند که بعد از ایرادهای که از طرف سازمان لیگ  به ورزشگاه دستغیب شیراز گرفته شده بود توانستند این  ورزشگاه  را تکمیل  و آماده برگزاری مسابقات کنند.

وی افزود: از امروز تمام بازی‌های فجر شهید سپاسی و بازی این هفته در مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه دستغیب برگزار می‌شود و  امیدوارم بتوانیم نماینده خوب و شایسته‌ای برای مردم فارس به‌خصوص شهر شیراز در ادامه رقابت‌‌های لیگ دسته اول کشور  باشیم.

نظرات بینندگان