کد خبر: ۱۱۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

افتتاح موقت زیرگذر گلستان/ گره کور ترافیکی محور غرب شیراز همچنان پابرجاست!/ اتمام پروژه زیرگذر گلستان تا 10 ماه آینده

پس از ماه ها وعده و وعید دادن مسئولان اکنون پروژه به صورت ناقص و در حال انجام، افتتاح شده است و خود مسئولان این امر همچنان اطلاعی از اتمام و برآورد هزینه ندارند.
افتتاح موقت زیرگذر گلستان/ گره کور ترافیکی محور غرب شیراز همچنان پابرجاست!/ اتمام پروژه زیرگذر گلستان تا 10 ماه آینده
به گزارش شیرازه، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز شامگاه دوشنبه (29 آبان) در جمع خبرنگاران از افتتاح موقت زیرگذر گلستان خبر داد و گفت: مراحل تکمیل این پروژه تا 10 ماه آینده به اتمام می رسد.

نواب قائدی با بیان اینکه رقم هزینه کرد این پروژه تا شهریور سال جاری 332 میلیارد ریال بوده که از این میزان ۱۸ میلیارد تومان مربوط به تملک بوده است، از اعلام برآورد هزینه جهت اتمام این پروژه امتناع کرد.

وی اظهار داشت: بازگشایی حداقلی این زیر گذر، بخشی از مشکلات ترافیکی محور غرب شیراز را بر طرف خواهد کرد.

به گزارش شیرازه، پس از ماه ها وعده و وعید دادن مسئولان اکنون پروژه به صورت ناقص و در حال انجام افتتاح شده و خود مسئولان این امر همچنان اطلاعی از اتمام و برآورد هزینه ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام اینکه امروز (دوشنبه) دو لاین از سپیدان به شیراز و دو لاین از شیراز به سپیدان بازگشایی شده است، گفت: در حال حاضر روشنایی های این زیرگذر و لوله گذاری کنترل آب های سطحی برطرف شده و دورمپ شمالی و جنوبی این زیرگذر تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید این در حالی است که طبق وعده سابق مسئولان امر قرار بود رمپ ها طی یکماه گذشته به بهره برداری برسند و روشنایی ها و لوله گذاری ها مانده بود!

قائدی با بیان اینکه پروژه مذکور شامل بخش‌های مختلفی از جمله چپ گرد ورودی شهر صدرا می‌شود، اظهار داشت: این چپ گرد همچنان قابل بهره برداری نیست.
نظرات بینندگان