کد خبر: ۱۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
رئیس انجمن ناشران استان فارس:

بیش از ۸۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز شرکت می‌کنند

رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس از حضور بیش از ۸۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمدجواد کاظمی رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز از تاریخ 2 آذرماه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز با حضور 800 ناشر برگزار می‌شود و تمامی امور مربوط به نمایشگاه به عهده انجمن ناشران و کتابفروشان است. 

وی با بیان اینکه اداره ارشاد تنها نقش حمایتی دارد، گفت: امسال نخستین بار است که امور نمایشگاه به انجمن ناشران سپرده شده و تلاش شده که در این نمایشگاه از همکاری سایر انجمن‌ها و تشکل‌ها برای برگزاری بهتر استفاده شود. 

رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس افزود: کتابفروشانی که علاقه‌مند به حضور در ایام نمایشگاه کتاب هستند نیز می‌توانند از طریق هماهنگی با اتحادیه کتابفروشان استان برای فروش کتاب‌های خود از بن‌های عرضه شده در این نمایشگاه استفاده کنند. 

کاظمی با بیان اینکه بن‌های تخفیف این نمایشگاه تا 2 هفته پس از نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر شیراز قابل اعتبار و خرید است، بیان کرد: این امکان در کتابفروشی‌هایی که در نمایشگاه ثبت‌نام کرده و حضور دارند، فراهم شده است. 

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود روزهای برپایی نمایشگاه افزایش پیدا کند، عنوان کرد: این نمایشگاه از 2 تا 7 آذرماه برگزار می‌شود. 

تسنیم

نظرات بینندگان