کد خبر: ۱۱۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته بسیج بوانات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات گفت: برنامه های جمعی هفته بسیج به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی است و انتظار می رود همه حضور یابند.

به گزارش شیرازه، در هفته بسیج امسال و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات و همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سراسر شهرستان و ادارات و با حضور عموم مردم بیش از  100 برنامه جمعی، فرهنگی و هنری و ورزشی اجرا می شود.

محمود حسامپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بمناسبت دستور رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی در 5 آذر 1358، این روز بنام روز بسیج و هفته بسیج نامگذاری شده است تا یادی کنیم از رهبر کبیر انقلاب و زنده نگه داریم یاد بسیجیان گرانقدر کشور عزیزمان که در جنگ تحمیلی صحنه های ماندگاری برای ما به یادگار گذاشتند.

وی افزود: در هفته بسیج امسال بالغ بر برنامه خرد و کلان در سطح شهرستان همچون، گلباران قبور شهدا، تشییع شهید گمنام در مرکز شهرستان، تجمع بسیجیان در 5 آذر، تجلیل از ایثارگران و بسیجیان، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه دستاردهای بسیج از مهمترین برنامه های این هفته است.

حسامپور همچنین از تشییع پیکر پاک شهید گمنام نیز خبر داد و اظهار داشت: شهرستان بوانات و مردم ولایمدار و شهادت طلب این شهرستان در روز دوشنبه 6 آذرماه میزبان پیکر شهید گمنام هستند تا در خاک بوانات آرام گیرد.

منبع:  حرف رسا

برچسب ها: فرهنگی ، هنری ، ورزشی
نظرات بینندگان