کد خبر: ۱۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

مجموعه طنز خودمونی به زودی از شبکه فارس و شبکه شما

معاون سیمای فارس از تولید و پخش مجموعه طنز خودمونی در 13 قسمت 20 دقیقه ای برای پخش از شبکه شما و فارس خبرداد.
به گزارش شیرازه، سید محمد حسن نبوی زاده معاون سیمای فارس از تولید و پخش مجموعه طنز خودمونی در 13 قسمت 20 دقیقه ای با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و با تکنیک آیتم های اپیزودیک برای پخش از شبکه شما و فارس خبرداد وگفت: این برنامه با تلفیقی از بازیگران تئاتر و تلویزیون شیراز و عوامل حرفه ای شبکه فارس سعی می کند در ایام هفته فضایی مفرح و شاد برای مخاطبین ایجاد کند و با استفاده از تکنیک های جدید فرم و محتوا، مفاهیم مستتر در موضوعات اجتماعی و فرهنگی را به شکلی طنازانه و نقادانه نمایش دهد.

نبوی زاده افزود: ساختار این مجموعه به صورت نمایشی و ترکیبی شامل آیتم هایی است که  موضوع آن بیشتر لهجه شیرازی  و بخش های صامت با محوریت آسیب شناسی مسائل و معضلات اجتماعی، فرهنگی و شهری است.

معاون سیمای فارس یکی از ویژگی های این مجموعه را توانمندی بازیگران دانست که هرکدام در هر آیتم با نقشی متفاوت ظاهر می شوند.

نبوی زاده گفت: تصویربرداری این مجموعه از شهریور 1396 آغاز شده است و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد. این مجموعه جمعه ها ساعت 22 از شبکه فارس پخش می شود.

وی تصریح کرد: مجید پایدار که تهیه کننده،کارگردان و تدوینگر این برنامه است 5 فیلم کوتاه، چند برنامه تلویزیونی و یک مجموعه طنز با نام آقای پنجیری در کارنامه خود دارد که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شده است. وی سعی دارد با ساخت این مجموعه مخاطبان ملی را هرچه بیشتر با لهجه و اصطلاحات شیرازی آشنا کند و همچنین تلنگری بزند به مسائل و معضلات مختلف اجتماعی و فرهنگی تا شاید شاهد اتفاقات موثر ومثبتی در این زمینه ها باشیم.

عوامل «خودمونی» را نور و تصویر و مشاور کارگردان: صمد فرهنگ، صدابردار: هاشم بی طرف نوبندگانی، نویسندگان: الهام بهرامی شاد، محسن قانع فرد، الهام کشاورزی، مجید پایدار، منشی صحنه: زهرا ستاری قهفرخی، طراح گریم: بیژن منوی، گرافیست: وحید خادمی، طراح لباس: سمیه کاری، دستیار تهیه وعکاس: علی پیام،صدا پیشه: سولماز رفیعی، دکور: فرزاد علی پور، بازیگران: مجید پایدار، حسن فلاح زاده، محسن قانع فرد، الهام کشاورزی، سعید ملایی، سید کاظم احمدی، محمد رضا پیرزاده، حامد کارگر، طراح، تهیه کننده، تدوینگر وکارگردان مجید پایدار را شامل می شوند.

نظرات بینندگان