کد خبر: ۱۱۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شهرستان نی ریز در مراسم شهادت امام رضا(ع) مطرح کرد؛

هر انتقادی نشانه دشمنی و هر تعریفی هم نشانه دوستی نیست / دست از جزئی نگری بردارید، برنامه کلان خود را ارائه دهید

امام جمعه موقت شهرستان نی ریز در مراسم شهادت امام رضا(ع) گفت: درد های بی دوا و تعارف ها و تملقات را کنار بگذارید توجه داشته باشید که در مکتب امام رضا بین مسوول و غلام هیچ فرقی وجود نداشت .

به گزارش شیرازه،  حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز در مراسم شهادت امام رضا (ع) در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) به نقل از شهید رجایی گفت : وی بیان می کند ای مردم اگر من را دوست دارید به من نگویید رئیس جمهور من همان دوره گرد قزوینی هستم.


وی در ادامه با اشاره به وزیر لایق سلطان محمود غزنوی گفتنه آقازاده بود نه سرمایه دار، او فرد ساده ای بود که وزیر سلطان محمود غزنوی می شود و درباریان سعایت او را پیش سلطان محمود می بردند.


امام جمعه موقت نی ریز در ادامه گفت: سلطان محمود تحت تاثیر این حرفها، به تصور اینکه او میخواهد منصبش را بگیرد، دستور دستگیری وی را می دهد.


وی افزود: سپس سلطان محمود به همراه جمعی به خانه او ورود می کنند و در خانه اش صندوقچه ای را که پر از لباس های کهنه است، می یابند.


حجت الاسلام والمسلمین فقیه افزود : این وزیر می گوید من فرد ساده ای بودم و خیلی اعتبار نداشتم و اگر لباسهایم را روی هم می گذاشتم ارزشی نداشتند، حال زمانی که، غرور من را فرا می گیرد برای اینکه فراموش نکنم به این صندوقچه نگاه می کنم که به خودم بگویم چه بودم و به کجا رسیدم.


وی ادامه داد : پست وزارت ریاست جمهوری، فرمانداری، نماینده مجلسی ، رئیس اداره و مرجع تقلید همه اینها روزی به پایان می رسد . .


امام جمعه نی ریز خاطر نشان شد: بیدار باش، دوستت، دشمنت را بشناس ، هر کسی ازتو انتقاد کرد دشمنت نیست ، هر کسی ازتو تعریف کرد دوستت نیست.


وی افزود: شیطان انواعی دارد ، خانواده ویا اطرافیان تو ، هر که تو را از یاد خدا بازدارد ، دشمن تو است.
وی با اشاره به تعبیر رهبری گفت : ما متاسفانه دشمنان خارجی داریم آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و اسرائیل دشمنان ما هستند.


امام جمعه موقت نی ریز در ادامه افزود :  آقایون بسیج، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسوولان توجه کنید علاوه بر دشمنان خارجی ، دشمنان داخلی نیز هستند که ازآنان خطرناک ترند . .

امام جمعه موقت نی ریز در ادامه عنوان داشت: عده ای می گویند مامون شیعه بود، مجلس عزاداری برپا می کرد ، برای امیرالمومنین گریه می کرد، خلافت علی (ع) را به زیبایی اثبات می کرد ، به امام رضا ع هم ارادت داشته است .


وی د بیان کرد: حال که بحث پول و قدرت به میان می آید مامون می شود دشمن امام رضا (ع) ، هر چه و هر که ما را از یاد خدا بازدارد دشمن است.


حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه افزود: فریب دشمن را نخورید، دشمن شناسی وظیفه اول محبین امام رضا (ع) است، نکند دوست را دشمن و دشمنتان را دوست بپندارید.


وی ادامه داد: قدرت امانتی بیش در دست ما نیست و به گفته رهبری مردم مطالبه گر باشند .


وی با اشاره به مداحی میثم مطیعی خطاب به افراد حاضر در صف اول گفت: آن هایی که در صف اول نشسته بودند از او ایراد گرفتند ، رهبری به او گفت نگران نباش ،من هم جزء صف اولی ها هستم ، منم مسوول هستم ، زمانی که رهبری اینچنین مطرح می کند بقیه بایدحساب کار دستشان بیاید.


امام جمعه موقت نی ریز گفت: باید سوال و مطالبه کنید ، شمایی که مسوولی، هفته به هفته باید گزارش دهید برنامه ماهیانه و سالیانه ی شما  چیست؟  آقای فرمانداروشورای شهر و نماینده مجلس، شما رؤسای ادارات برنامه های کلان شما چیست ؟


وی خاطر نشان کرد: مسائل جزئی را رها کنید ، پیشانی شهر ورودی های شهر است، تا مردم رغبت ورود به نی ریز را داشته باشند ،نه اینکه فرار کنند.


حجت الاسلام وامسلمین فقیه با بیان اینکه پول مملکت را بدون حساب و کتاب خراب می کنند ، گفت : مگر پول مملکت مفت است ، وضع فعلی مملکت ما مطالبه مردم را می طلبد.
وی اظهار داشت: تعارف ها و تملقات را کنار بگذارید، نزدیک 40 سال از این انقلاب می گذرد،  مطالبه رهبر ما هنوز موضوع اقتصاد است. ما برای چه چیزی انقلاب کردیم ، برای اقتصاد ؟


امام جمعه موقت نی ریز بیان کرد: ما برای عدالت، برای آزادی ، انقلاب کرده ایم، انقلاب ما، انقلاب فرهنگی و مستضعفان و برگرفته از مکتب سید الشهدا می باشد،که ما نباید فراموش کنیم .


وی افزود: درد های بی دوا و تعارف ها و تملقات را کنار بگذارید توجه داشته باشید که در مکتب امام رضا بین مسوول و غلام هیچ فرقی وجود نداشت .

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز بیان کرد:  به تحصیل کرده های ما یاد نداده اند به محیط زیست احترام بگذارد و به گفته رهبری اگر در همه زمینه ها بهترین شوید ولی محیط زیست و آب نداشته باشید نابود خواهید شد.


وی با اشاره به اوایل خدمت مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی ،عنوان کرد: به وی عرض کردم اولویت این شهرستان اشتغال، بحران بختگان نیست، اولویت این شهرستان آب است .


امام جمعه موقت نی ریز گفت: به وضعیت روستاها توجه کنید ، چاه های آب و زمین ها درحال خشک شدن می باشند ،از مسوول مربوطه سؤال شد  چرا مطرح نمی کنید، می گوید می ترسم!! برای چه می ترسید؟

وی تصریح کرد: درسه شهرستان مرودشت، جهرم و نی ریز نشست زمین قطعی است، همانند ورامین به یکباره زمین دهان باز می کند و ساختمان ها و زمین ها را فرو می کشد.


حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه در پایان افزود: شمای مسوول دنبال اشتغال هستید؟ در حالی که آب شهرستان نیاز به پیگیری دارد، درد دل ها و مطالبات زیاد است سرمان را مثل کبک زیر برف نکنیم ، امانت دار خوبی باشیم ، قدر بدانیم ائمه برای این مکتب شهید شدند.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: جمعه ، نی ریز ، مطالبه
نظرات بینندگان