کد خبر: ۱۱۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶
مدیر عامل پست بین المللی «تی ان تی» در جمع خبرنگاران؛

تخفیف 30 درصدی به صنایع فارس جهت انجام مبادلات خارجی

دانش گفت: صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های استان فارس می‌توانند مبادلات خارجی خود را تا آخر امسال 30 درصد ارزان‌تر از سایر استان‌ها انجام دهند.
به گزارش شیرازه؛ پیش از ظهر امروز مدیر عامل پست بین المللی تی ان تی در نشست خبرنگاران، گفت: شرکت‌های ایرانی در حوزه ارایه خدمات پستی بین‌الملل دارای توانمندی بالایی هستند. در واقع دانش، تجربه، سرعت و کیفیت شرکت‌های پست ایرانی هم سطح باشرکت‌های خارجی فعال در این حوزه است و حتی در برخی ابعاد نیز این خدمات پیشتازتر است.

ایرج دانش ادامه داد: خدمات ترخیص، تشریفات گمرکی، امکان ارسال دریایی و زمینی، خدمات پس‌کرایه و خرید اینترنتی از خدمات ویژه این شرکت پستی ایرانی است و سفارش دهندگان مرسولات نیز می‌توانند در طی فرآیند ارسال بسته خود بر نحوه ارائه خدمات مدیریت و نظارت داشته باشند و از فرآیند ارسال محصولات خود به صورت لحظه‌ای مطلع گردند.

مدیر عامل پست بین المللی تی ان تی با اشاره به نیاز برخی صنایع، کارخانه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به مبادلات خارجی و ارسال محصولات به سایر کشورها، تصریح کرد: پست بین المللی تی ان تی از توانایی کم‌نظیری در ارسال سریع بسته‌های پستی به سایر نقاط دنیا دارد که این موضوع می‌تواند کمک ویژه‌ای به صنایع کشور باشد.

دانش متذکر شد: با توجه به فراهم آمدن زیر ساخت‌های لازم در استان فارس، شرکت پست تی ان تی، برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای برای این استان مدنظر قرار داده و صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های استان فارس می‌توانند تا ابتدای فروردین 97 مبادلات خارجی خود را تا 30 درصد ارزان‌تر از سایر استان‌ها انجام دهند.

نظرات بینندگان