کد خبر: ۱۱۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

سرپرست جدید جهادکشاورزی سپیدان معارفه شد

درجلسه شورای اداری شهرستان ؛ با حضور مسئولان استانی وشهرستانی سرپرست جدید جهادکشاورزی شهرستان سپیدان معارفه شد.

به گزارش شیرازه، جلسه شورای اداری سپیدان به ریاست شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان وباحضور سیدعلاالدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ،کشاورز مشاور رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس، اوج فرد مسئول امور شهرستانها و هماهنگی امور مجلس در سازمان جهاد کشاورزی، کیانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی فارس، جهانخواه معاون فرماندارسپیدان، اعضای شورای تامین وشورای اداری شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیجیان شاخ وبرگ های ولایت و رهروان شهدا، امام شهدا هستند که امیدواریم این شاخ وبرگ بتواند روز به روز با اقتدار وانسجام بیشتر در ایران اسلامی و درجهان اسلام بدرخشد.

شبیر زارع خفری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش، تصریح کرد:توفیق سپاه اسلام در مبارزه با استکبار مایه خوشحالی ومباهات است و خداوند را شاکر و سپاسگزار هستیم و این پیروزی را تمامی کسانی که به اشکال مختلف در این توفیق همراه بوده اند، تبریک می گویم.

وی در ادامه شخصیت سردار سلیمانی را مایه مباهات و از افتخارات کشور ایران عنوان کرد وافزود:ما در ایران سردار سلیمانی هایی داشتیم که شهید شدند و سردار سلیمانی هایی داریم که در حال پرورش آن ها هستیم.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه منافقین و استکبار هیچگاه دست بردار نبوده ونیستند،اذعان داشت:اگر تاریخ انقلاب اسلامی را بررسی کنیم خواهیم دید که استکبار و منافقین در زمان های مختلف با لباس متفاوت ظاهر شده اند و کماکان خواهند بود بنابراین باید همه ما باهم منسجم، همدل ، همراه وتابع امر ولایت فقیه در راستای رسیدن به اهداف دولت تدبیر امید گام برداریم تا ان شاالله کشور ما روز به روز مقتدر تر باشد.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود، تودیع و معارفه را امری طبیعی دانست وافزود: ما در دنیایی فانی که زندگی می کنیم مسئولیت های خطیری را خواهیم داشت که در نهایت با آنها وداع می کنیم تا پیر شویم و روانه سرای آخرت می شویم و تنها عمل ما در ابعاد مختلف باقی می ماند و این بیان کننده شخصیت و وجود ما خواهد بود و نهایتا هرکاری که انجام دهیم بعنوان پرونده اعمال ما در دنیا وآخرت همراه ماخواهد بود که امیدوارم همه ما به دنبال این باشیم که هم در این دنیا وهم در آخرت کارنامه ای روشن داشته باشیم.

فرماندار سپیدان در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از مهندس بوستانی به جهت زحمات وی در دوران تصدی مدیریت جهادکشاورزی و همچنین با آرزوی توفیق برای مهندس باصری سرپرست جدید این مجموعه، اظهار داشت:انتظار میرود که آقای باصری راه خوب آقای بوستانی را ادامه دهد و البته بهتر از گذشته نیز عمل نماید زیرا سنگرسازان بی سنگر دیروز مدیران باکفایت امروز هستند که اقتصاد مقاومتی را مدیریت ورهبری می کنتد و انتظار این است که در راستای هدف دولت تدبیر وامید که اشتغالزایی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی رویه است، تلاش نمایید.

رئیس شورای اداری سپیدان در پایان انتقادات سازنده را موجب ترفیع و رشد افراد دانست واظهارداشت:مدیران با آغوش باز پذیرای انتقاد سازنده باشند و از نقد درست ناراحت نشویم واز نقاد تشکر کنیم وسعی کنیم خود را اصلاح کنیم تا ترفیع پیدا کنیم ولی اگر نقد نادرست وبه ناحق بود نقاد را روشن کنیم زیرا شاید این نقد از روی نااگاهی باشد.

خادم نماینده مردم سپیدان درمجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه،ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت:بسیج پدیده قرن بیستم در جمهوری اسلامی ایران بود که بعد از اینکه امام راحل نهضت خود را شروع کرد در انقلاب اسلامی شروع شد و از همان اول امام راحل نگاه مردمی داشتند وتاکید ایشان این بود که این انقلاب بدست مردم به وجود آید و در آینده نیز توسط مردم اداره شود که در نهایت نهاد شجره طیبه در جامعه ایجاد شد.

وی هدف استکبار وصهیونیست از پرپایی تشکیلات داعش را ،برهم زدن آرامش ایران و منطقه خاورمیانه بیان کرد وافزود:آنها توانستند حکومت قدرتمندی تشکیل دهند و حدود ۴۸درصد از خاک عراق و ۵۶درصد از سوریه وعمده مراکز نفتی آنها را در اختیار بگیرند و در باورهای اولیه افراد تصمیم به تسلیم شدن داشتند اما به لطف خداوند عالم، تدبیر مقام معظم رهبری ودولتمردان و همکاری مردم واندیشمندانی که کمک کردند نه تنها این پدیده شوم به هدف خود نرسید بلکه به لطف خداوند به نابودی کشیده شد واهداف اصلی آنها به شکست مبدل شد و آنچه ما توانستیم بدست آوریم توسعه تفکر بسیج و اداره کشورها بصورت مردمی بود که اثرات آن در کشورهای مختلف دیده شد.

سید علاالدین خادم بابیان اینکه بحث کشاورزی از مباحثی هست که مقام معظم رهبری و امام راحل نیزعنایت خاصی به آن داشته اند، تصریح کرد:مجلس نیز نسبت به کشاورزی نکاه مثبتی دارد وتصمیماتی را اعمال کرده است به شرطی که بتوانیم آن را اعمال کنیم.

در پایان این جلسه طی مراسمی محمود باصری به عنوان سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان معارفه و از زحمات محمد بوستانی مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان