کد خبر: ۱۱۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس نباید به موزه‌ها برود/ بنیاد برای شهید حججی کار خاصی انجام نداد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهیدی مانند حججی جمهوری اسلامی را وادار به تعظیم به خودکرد، درحالیکه بنیاد کار خاصی برای این شهید گران‌قدر انجام نداده است.
به گزارش شیرازه، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی استان فارس بیان کرد: دفاع مقدس نباید به موزه‌ها برود چراکه جریان مقاومت زنده است و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امروز شهید حججی‌ها و کسانی که شجاعانه در سوریه به دفاع از حرم پرداختند، نشان دادند که ۸ سال دفاع مقدس محدود به همان بازه زمانی خاص نبوده است.

کارگر ادامه داد: شهیدی مانند حججی جمهوری اسلامی را وادار به تعظیم به خود کرد، درحالی‌که بنیاد حفظ آثار کار خاصی برای این شهید گران‌قدر انجام نداد.

وی اضافه کرد: در توجه به شهدا و یادمان آنان گاهی اتفاقاتی می‌افتد که خود جریانی را شکل می‌دهد که شهادت حججی نیز از این قبیل بود که همگان دیدند که شهادت این جوان شجاع چه موجی در کشور ایجاد کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین ادامه داد: در ابلاغی که فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح به تمام مراکز آموزشی صادر کرده، توجه به موضوع دفاع مقدس در اولویت قرار گرفته است، چراکه آشنایی جوانان با این حماسه بزرگ بیش‌ازپیش مدنظر خواهد بود.

وی گفت: اهمیت دفاع مقدس را همه می‌دانند و به قول رهبری یک گنجینه است و جا دارد ۵۰ سال راجع به دفاع مقدس کار شود و هزاران کتاب نوشته شود.

کارگر تصریح کرد: امروز پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها با موضوع دفاع مقدس است که جا دارد همه ما در این زمینه کار کنیم چراکه سند افتخار ما بوده و تثبیت انقلاب با این دفاع صورت گرفت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس را با زبان نسل جوان باید برای آنان بیان کنیم که در این راستا یکی از مسائل مهم فضای مجازی است که استفاده از آن نیاز به لوازمی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد که مهم‌تر از همه این‌ها خالص کردن نیت‌ها است که اگر این مسئله صورت بگیرد لطف خداوند نیز شامل حال ما خواهد شد.
نظرات بینندگان