کد خبر: ۱۱۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

گوشی رئیس جمهور چیست؟

گوشی حسن روحانی : شاید برای بعضی ها جالب باشد که گوشی رئیس جمهور وقت ایران چیست؟! این موضوع خیلی عجیب و گاهی اوقات خنده دار می آید ولی خب به نوعی سوال است دیگر…! یک نوع کنجکاوی به حساب می آید.
به گزارش شیرازه، چندی پیش تصویری از آقای روحانی در حال صحبت کردن با گوشی خود منتشر کرد که براساس عکس منتشر شده گویا گوشی ایشان آیفون می باشد!

اگر کمی در مورد گوشی های هوشمند ریاست جمهور های آمریکا نیز کنجکاو هستید باید بگوییم که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، اجازه ی استفاده از گوشی های آیفون را به دلایل امنیتی نداشتند و باید از گوشی های بلک بری استفاده می کردند. چندی پیش نیز در اخباری که از کاخ سفید منتشر شد، رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ، از یک گوشی گلکسی اس ۳ سامسونگ استفاده می کرده که بسیاری از مقامات آمریکا به این موضوع اعتراض کردند و خواستار تغییر گوشی ایشان شدند زیرا این گوشی ها به راحتی قابل هک کردن بوده و احتمال فاش شدن اطلاعات گوشی یک رئیس جمهور در فضای مجازی وجود دارد و باید گوشی که استفاده می کنند از لحاظ امنیتی بسیار ایمن باشد. پس از این اعتراضات مقام های دولتی آمریکا بلاخره دونالد ترامپ گوشی خود را به آیفون تغییر داد…!

نظرات بینندگان