کد خبر: ۱۱۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صورت گرفت؛

تجلی شکوه مقاومت با اراده های بسیجی

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین حرم مطهر شاهچراغ (ع) پذیرای اجتماع بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله شیراز بود.
تجلی شکوه مقاومت با اراده های بسیجیبه گزارش شیرازه، اجتماع بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با عنوان شکوه مقاومت بعد از ظهر یکشنبه (5 آذر ماه) در شبستان بزرگ امام خمینی واقع در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید خدا را شاکر باشیم که نیروهای ارزشمند بسیج ما علیرغم همه تحریم ها، کارشکنی ها و رذالت ها توانسته اند بدرخشند.

آیت الله کلانتری اظهار داشت: تنها راه غلبه مسلمانان بر دشمنان و پیروزی حق علیه باطل، تکیه بر نیروی خودی و عدم اعتماد به استکبار و نیروی کفر است.

وی با تاکید بر ضرورت جایگاه رهبری در جامعه مسلمین، به پیروزی ها، گذر از مشکلات و رهایی از فتنه استکبار اشاره و بیان کرد: تنها نیرویی می تواند پیروز شود که رهبری مدبر، روشنفکر، جهان شناس و سیاستمدار داشته باشد.

کلانتری با اشاره به اینکه امروزه مردم فلسطین بیش از 70 سال است که درگیر و خونین هستند، علت این زمان درگیری طولانی مدت با دشمن را محروم بودن مردمان این مرز و بوم از نعمت وجود رهبری مقتدر، آگاه، پولادین، بصیر و مدبر دانست.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید اهل علم و جریان شناس باشد، تصریح کرد: در عرصه های مختلف شاهد درخشش و تاثیرگذاری بسیج بوده ایم؛ عامل مهم پیروزی مان در جبهه های مختلف حق علیه باطل، داشتن روحیه بسیجی است که این روحیه باید همواره تقویت شود.

به گزارش شیرازه، امروز شهید گمنام مهمان ویژه بسیجیان در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) بود.

لازم به ذکر است که در این تجمع از مدیران سابق و تعدادی از مسئولان بسیجی در نهادهای مختلف تقدیر بعمل آمد.

نظرات بینندگان