کد خبر: ۱۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶

یادوراه شهدای بخش مرکزی شهرستان بوانات در حسینیه امام صادق(ع) + تصاویر

امام جمعه بوانات گفت: نوجوانان و جوانان خود را حسینی تربیت کنید تا روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه جاری باشد.

به گزارش شیراز،  به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری سپاه ناحیه بوانات و با حضور امام جمعه و جمعی از مسولان ادارات و خانواده معظم شهدا، یادواره 70 شهید سرافراز بخش مرکزی شهرستان بوانات همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه امام صادق(ع) سوریان بوانات برگزار شد.

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) حضور شهدا در جامعه را مایه خیر و برکت دانست و تصریح کرد: شما به سن و سال شهدا که نگاه می کنید متوجه خواهید شد که چقدر تربیت حسینی روی روحیه ایثار و شهادت طلبی این عزیزان تاثیر داشته است.

وی افزود: اگر می خواهیم باز در مقابل هجمه دشمنان همچنان کشورمان سرافراز باشد باید روحیه ایثار و حسینی بودن فرزندانمان را افزایش دهیم، شهدایی با سن و سال کم اما انسانهایی بزرگ که افتخاراتی برای میهن آفریدند بیشتر این عزیزان در وقت شهادت سنی معادل 16 یا 17 سال داشته اند، الان جوانان 17 ساله شما کجا هستند و چرا در مراسم شهدا حضور ندارند.؟ بیشتر شهدا وقتی در زندگی آنها دقیق می شویم متوجه می شویم که انها پای روضه امام حسین(ع) و سفره ائمه بزرگ شده اند.

در ابتدای مراسم نیز سید نورالدین موسوی مداح و ذاکر اهل بیت در وصف و اوصاف شهدا مرثیه سرایی کرد.

در این مراسم بالغ بر 1000 نفر زا مردم شهید پرور بوانات حضور داشتند.



منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، شهدا ، جمعه
نظرات بینندگان